Films gezocht :)

haaii

ik ben dus echt filmverslaafd en zoek nog een paar leuke films om te zien…
het liefst een thriller of drama over kinderen/tieners…
of gewoon een heerlijke komedie xp

ik weet trouwens ook nog een paar leuke voor als jullie nog iets zoeken :wink::

• the orphan (thriller)
  • case 39 (thriller)
  • the children (thriller)
  • sorority row (thriller… weet niet of deze ook in videotheken is… heb hem op youtube gezien)
  • miss congenaility (komedie)
  • she’s the man (komedie)

dat is het eerste wat nu ff in me op komt… als ik nog iets weet zet ik het er bij :slightly_smiling_face:

xx

Easy A (komedie)
Superleuke film is dat met emma stone

Hide and Seek, met Dakota Fanning, gadver die film was echt creepy, was ook de eerste thriller die ik ooit gezien heb, kijk vanaf toen geen thrillers meer, is echt rete-eng, zou hem niet gaan kijken.
In Hide and Seek was Dakota nog een klein meisje, dat past dus wel bij wat je zoekt volgens mij.

Volgens mij hbe ik een trauma aan thrillers/horror films.

Die heb ik gezien!! en jah, zoiets zoek ik dus want die vond ik egt FREAKING AWSOME!! xD loved it!

Joshua, The Boy in the Striped Pyamas, Unborn → de enge films met kinderen, althans geen komedies & met kinderen.

Bruce Almighty is erg grappig, maar wel flauw. Alle andere Jim Carry-films zijn ook wel leuk, ook die films van hem waarin hij zo’n dierenheld is.

Hide & seek.
Trapped
Panic room
hard candy
war of the world <3333
Eden lake
Komedie:

• Planet 51 die is zooo leuk

Drama:

• The blue lagoon

Dat was het denk ik wel xd.

wow. die joshua lijkt me echt geweldig… heb de trailer ff bekeken :slightly_smiling_face:

@ Justdreaming, hahah ik heb gister nog Bruce Almighty gekeken, ik had hem op school ook al gezien maar blijft leuk.

sorority row is echt super!

‘the strangers’ is wel leuk. en als je je echt verveeld, kijk dan alle scary movie films =)

OH en open water adrift is echt super spannend. maar weet niet of die in de videotheek is, ik heb hem op tv gezien. echt een aanrader vind ik!

@idolized
zo erg heb ik me al eens verveeld… maar scary movie BLIJFT hilarisch xD

The Boy in the Striped Pyamas is kei zielig :frowning_face:

Horror:
7eventy5ive (nja hij lijkt op scream)
The hills have eyes
Wrong turn
The unborn
Heb zo’n franse horror, met roodkapje en een wolf ofzo? (althans in het begin), die was nogal… apart

Komedie:
Click

Thriller:
Half light (super goed, en heel spannend)

en nog wel meer ( ': ik ben echt een film fanaat, hou het nu bij Belle en het beest ( ':

A walk to remember, is écht heel mooi.
als je m nog niet gezien hebt tenminste (:

John Tucker must die

wow, tnx iedereen :grinning:

Oh oh weet er nog 1:
Precious
Zo goed, ik zat echt voor de buis gekluistert. Denk eerder een drama dan een thriller ( ": (meer van: het echte leven)

ik heb echt heel veel dvd’s boven ( ":

tip: ga naar de bart smit/blokker en koop daar 5 dvd’s voor 5 euro. Daar zitten wel leuke films tussen. :slightly_smiling_face:

Heb van de week the fourth kind gekeken, hele goede film, is gebaseerd op waar gebeurde feiten(nee echt ik maak geen grap) ze hebben ook beelden en geluidsmateriaal van toen het gebeurde gebruikt, gaat over een afgelegen dorp in Alaska waarvan de bewoners in hun slaap door aliens worden ontvoerd.

Scott Pigrim Vs The World <3 Weet niet zo goed waar die onder moet vallen het is met tieners enzo, en echt heel goed.

Mysterious Skins, weet nog niet echt wat ik vind de film moet vinden maar was nadat die is afgelopen best wel verdrietig:S

Forgetting Sarah Marshell !

IMDB: “No. The filmmakers claimed the movie was a documentary re-enactment set in Nome, Alaska.”

-

Old dogs (komedie)
Ik vond sommige delen echt hilarisch