Films downloaden

Hee,

ik wil graag films downloaden, maar GEEN torrent gebruiken, want dan kan ik niet meer op internet enzo, lang verhaal! Weten jullie misschien sites waar je gewoon kan downloaden zonder torrents?

xx

ik weet niet of die bestaan? Wsl heb je die wel voor korte films ofso. Maar je kan natuurlijk ook films gewoon op internet kijken :wink:
www.moviewatch.in kijk ik altijd (: Heeft best wel een goede kwaliteit ook.

Volgens mij is hier al een topic over,
over welke downloadprogramma’s mensen gebruiken.

Wacht. Waarom kan je geen torrents gebruiken?

Ja, maar ik wil geen torrents en de meeste gebruiken die

Omdat internet van mijn gezin dan helemaal vast loopt, en ze hebben die nodig voor werk enzo.

Ja, heel veel zelfs.

Weet iemand heo je moet downloaden zonder torrent?

Je kan volgens mij niet downloaden zonder torrent.
Je kunt wel online kijken, bijvoorbeeld op www.ond-films.com, met Nederlandse ondertiteling!

Als je dingen zo groot als films download met of zonder torrent applicatie maakt dan helemaal geen verschil, het internet loopt toch wel vast.
Dan zou ik zeggen download JUIST met torrents, want daarbij kan je tenminste instellen met wat voor een snelheid je wilt downloaden (ergo; je kan de belasting lichter maken waardoor iedereens internet het nog een beetje doet).

ik heb eens gewoon een film gedownload met download programma van muziek zoals morpheus of limewire, frostwire…

en dat was de titanic… nou het duurde (nee echt niet lachen) 3 dagen voor ik hem had…
Dus dat was echt geen succes. Waarschijnlijk loopt internet daar ook mee vast :stuck_out_tongue:

Juist niet want als het niet met torrent is hebben we er geen last van .

Kijk n op Binsearch, volgens mij vragen ze er een (kleine) vergoeding voor maar daar staat werkelijk alles op (:

Als je internet dan traag wordt moet je in je torrent opties het “:uploaden” uitzetten, als je alleen nog download heb je daar helemaal geen last van, ik doe het altijd en niemand thuis merkt het

Als je een groot bestand als een film download denk wel, je kan instellen met welke snelheid je wilt downloaden en als je hem op zijn laagst zet merkt niemand er wat van alleen het duurt lang

downloaden op lage snelheid is echt niet nodig, het is juist de upload die je internetverbinding zo traag maakt, als ze de upload in bijvoorbeeld utorrent gewoon disabled zullen ze van het downloaden niet veel merken.

Euh. Niet helemaal waar. :v
Als er meerdere mensen tegelijk op mijn internet downloaden (en niet uploaden!) merk ik wel degelijk dat mijn internet trager wordt. Misschien download jij gewoon sowieso niet op wat je provider aanbiedt, dat er genoeg ‘over’ is voor de rest?

Ik kan het niet vinden ;$

Ik download via warez site’s
en direct links via rapidshare, fileserver etc
in een minuut of 12 kan ik een film binnen halen
meer informatie nodig? PM me even