Films downloaden

Hoihoi!
Ik heb al de zoekfunctie gebruikt maar daar werd ik niet echt wijzer van, dus vraag ik het maar in een nieuw topic!
Ik kan dus echt geen films downloaden, ik weet niet wat er mis met me is haha!
Ik had eerst vuze, en toen had ik een film gedownload, maar toen ik hem wou kijken kreeg ik alleen een audio bestand en hele slechte kwaliteit.
Branden op dvd lukt dus helemaal niet.

Dus, voor deze dummie, kunnen jullie stapje voor stapje uitleggen hoe ik een film moet downloaden, en met welke programma’s?

Bedankt!

up

ik heb geen idee dus upje !

Ik wil het ook wel weten want ik heb ook echt geen idee… :slightly_smiling_face:

ik weet het alleen maar met binsearch, en daar moet je voor betalen… maar als je dat wilt dan wil ik het je wel uitleggen :slightly_smiling_face: je kan trouwens ook gewoon voor 1 maand dan doen, weet niet meer hoe duur het is, volgens mij 7.50 en dan lijstje maken met alles wat je wilt en dan voor 1 maand kopen en al die films enzo downloaden :slightly_smiling_face: spelletjes kunnen ook (ZOALS SIMS :grinning:)

Hmm ja liever heb ik gewoon iets wat je kan downloaden!

Je moet eerst een torrent downloaden op bijvoorbeeld thepiratebay of isohunt en 'm vervolgens openen in Vuze.

goleech.org

Ja al gedaan maar dat duurt 3 uur met downloaden en dan kan ik m alleen kijken in vuze.

ik heb het programma U torrent op mijn computer staan en dan haal ik torrentz weg van piratebay.org ofzo. en dan kijk ik de films met vlc mediaplayer.
Heel simpel :slightly_smiling_face:!
Sommige downloads kunnen lang duren maar dat ligt aan hoeveel seeds / peers je hebt.

Oke! En vlc mediaplayer, kan je dat dan ook downloaden? En U torrent is hetzelfde als vuze?

Ik doe het zelfde als OpblaasKrokodil, alleen ik kijk alles met Divx player ( gratis te downloaden ) En ik weet niet of U torrent hetzelfde is als vuze maar Utorrent werkt bij mij gewoon heel goed :grinning: ( kan je ook gratis downloaden)

Oh en hoe moet je het omzetten op dvd?

pff volgens mij hoef je het niet om te zetten?
ik heb iig een programma op mijn computer (stond er al op) waarmee ik gewoon die bestanden die ik heb gedownload zo op dvd kon zetten.
en VLC mediaplayer kun je gewoon downloaden.
U torrent en vuze is volgens mij wel hetzelfde soort programma. (lijkt mij)

hm, met een brand progamma lijkt mij (: als je op google intypt ; gratis brandprogammas krijg je volgens mij wel wat links.
zelf brand ik nooit want ik heb z’n harde schijf ofzo die je op de tv aankansluiten waardoor je het niet op dvd hoeft te zetten.
dus ik weet niet echt hoe je dan met z’n progamma moet werken.

Jaa ik weet hiet echt helemaal niks van maar ik kan m dus wel gewoon via vuze kijken.

Mijn vader zegt dat vuze belastender voor je computer is dan utorrent xd. door utorrent gaat je computer wel al iets langzamer maar door vuze nog langzamer, vuze ziet er wel mooier uit maar dat maakt niet echt veel uit lijkt mij

hm ik zou gewoon een brand progamma via google downloaden en dan de instructies goed lezen :grinning:

op www.duken.nl staat wel info over verschillende brand / kijk programma’s zeg maar :slightly_smiling_face:!
Hoop voor je dat het lukt :grinning:!

Een film downloaden duurt inderdaad zoiets als 3 uur, maar dat komt omdat het een groot bestand is. Dat ligt niet aan Vuze. Als ie klaar is moet je op ‘launch’ klikken en dan kun je 'm opslaan en openen in een ander programma.