Filmpjes verwijderen of niet?

Ik heb een site en daarbij maak ik ook filmpjes op youtube, gewoon simpele filmpjes van nagel en haartutorials enzo, alleen een paar mensen van school hedden dat vorig jaar toevallig ontdekt en gingen er lullig over doen. Dat heb ik genegeerd en ik ben gewoon door gegaan, maar pas hadden een paar klasgenoten het er weer over en gingen ze me weer belachelijk maken enzo, vandaag hoorde ik ook van mijn zusje die in groep 8 zit dat ze zelfs op haar basisschool ook al over mijn site begonnen.
Ik vertel expres niet tegen mensen die ik ken dat ik een site heb en filmpjes maak.
Ik snap dat ze het misschien raar vinden om te zien maar ik vind het echt vervelend worden dat ik er steeds om uit gelachen word, ik zit nu heel erg te twijfelen of ik al mijn filmpjes zal verwijderen of niet?

als je je filmpjes verwijderd, zullen ze er waarschijnlijk alleen maar meer om pesten, omdat ze dan weten dat je je het aantrekt.
Gewoon stug doorgaan.

Ik zou me er niks van aantrekken, want wat is er zo raar aan? Ik heb je site gezien, en je filmpjes en vind ze echt heel leuk! Het zou zonde zijn als je ze verwijderd.

Ik probeer me er ook niks van aan te trekken maar dat is best lastig :stuck_out_tongue:
Dit is trouwens niet als reclame bedoeld ofzo, ik heb geprobeerd mijn sitenaam uit m’n signature te halen maar hij update op een of andere manier niet

Nee joh! Laat lekker staan, die meiden zijn waarschijnlijk alleen maar jaloers op je!

Precies!

Een tip voor je filmpjes; probeer niet zo vaak ‘euh’ te zeggen.

En ik zou het gewoon laten staan (:

Ik heb even een filmpje gezien en ik zeg: gewoon laten staan.
Er is niets mis mee!

niks van aantrekken. ik vind je filmpjes juist leuk! supermooie site ook :slightly_smiling_face:. complimenten.