filmpjes over meisjes/vrouwen die verliefd zijn op elkaar

ja is wel waar, maar k vind bij meisjes gwn mooier (niet slecht bedoeld) kan et niet helpen…

Nou ik heb niemand horen zeggen in dit topic dat homoseksuele mensen anders zijn ofzo. Het stoort me dat homo’s altijd doen alsof ze gediscrimineerd en uitgesloten worden (terwijl dat in heel veel gevallen niet zo is) maar dan wel zelf hetero’s discrimineren en uitsluiten onder het mom dat het altijd maar over hetero’s gaat. Volgens mij heeft niemand er problemen mee dat hier filmpjes worden geplaatst van meisjes/vrouwen die verliefd op elkaar zijn, maar de lesbische mensen ofzo onder ons vinden het dan weer niet goed dat er ook heterofilmpjes worden gevraagd? Waarom moet het altijd wél exclusief voor homo’s zijn en mogen hetero’s zich er dan weer niet in mengen, maar als iets exclusief is voor hetero’s staan de homoseksuele mensen weer gelijk op hun achterste poten te schreeuwen hoe discriminerend dat wel niet is :S

Ik heb niks tegen homo’s, wel tegen discriminatie en uitsluiting.

k sluit in ieder geval niemand uit :frowning_face:… is ook helemaal niet mijn bedoeling fzoo :§
en je mag ook een andere filmpje plaatsen als je wil …

howhowhow, ik heb niks gezegt wat beledigend is voor hetero’s!
ik erger me alleen aan het feit dat zij duidelijk vraagt filmpjes over meisjes die verliefd op elkaar zijn, en dat er dan mensen gaan reageren met dat ze hetero’s smakelijker vinden
daar ging het niet om, het ging over meisjes
ik heb helemaal niks tegen hetero’s hoor

@xx_Princess

Straight privilege. Zoek het maar eens op.
__

“OH MIJN GOD ER IS MEER DAN 1 TOPIC VOOR LESBISCHE MEISJES WE WORDEN ONDERDRUUUUUUUUUKT. EN WAAROM ZOU JE IN HEMELSNAAM EEN FILM OVER LESBISCHE MEISJES WILLEN KIJKEN IEDEREEN KIJKT DEZELFDE FILMS EN VINDT HETZELFDE LEUK TOCH?”
Puta, por favor.
__

@topicstartster
Losse filmpjes heb ik niet, maar in het Lesbisch/Biseksueel topic was laatst een discussie gaande over welke films en series we keken waarin GLBT thema’s voorkwamen, misschien heb je daar wat aan! Staat niet zo ver terug in het topic.

ik wil niet alleen films kijken over lesbische meisjes fzoo, daar gaat et niet om, k vind het gewoon eens leuk om een keer zo een film te zien, misschien begrijp k mezelf dan wat beter nzoo…
en k kijk ook graag andere films zoals iedereen, veel liever zelfs…
k ben namelijk verslaafd aan Twilight en dansfilms… en dan gaat niet over lesbisch fzoo dus…

jezus, waarom is iedereen zo moeilijk over die filmpjes.
als dit meisje filmpjes wil zien over meisjes en daar een topic voor opent
is het best logisch dat je die filmpjes hier moet plaatsen
en niets anders
anders kan ik ook vragen; ‘maar waarom mag ik hier geen filmpje van mijn hond plaatsen?’
nou, gewoon, omdat het topic daar niet voor bedoeld is
als jij jongens met meisjes wil zien, open je een eigen topic (:

Als mensen zo graag filmpjes van een jongen en een meisje willen zien, en delen, maken ze toch ook een topic.
Die lullige reactie’s van sommige vind ik echt zo irritant!
Als je niks in dit topic te zoeken hebt, of er alleen maar commentaar op hebt, reageer dan gewoon niet, en laat mensen lekker hun gang gaan.

-Loving Annabelle
-Fucking Amal (die vond ik zelf niet zo)
-It’s in the water (het schijnt een leuke te zijn ik geloof dat ik die ooit gezien heb maar weet er niks meer van)
-Punicci for beginners (ik weet niet of dit exact de goede titel is)
Vraag het in het andere topic eens, daar zullen er nog wel wat mensen zijn die wel wat weten gok ik.

dankjeee … mooi gezegd

thnxx :slightly_smiling_face: is hier ng een ander topic over?