Filmpjes op iPod Nano..

Hee allemaal!
Ik probeer dus filmpjes van youtube geconverteerd op mijn iPod Nano 4G te zetten, maar als ik ze allemaal (zo’n 15) erop zet, gaan er maar 4 en de rest lukt alsmaar niet. Het is allemaal met dezelfde youtube converter gedaan en zijn ongeveer even lang.
Ik kan hierover niets vinden op google/girlscene :s

Synchroniseren werkt ook niet, ik snap er helemaal niks van :’)

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

up :frowning_face:

hmm, misschien dat je ipod helemaal vol staat fzo? nou ik weet het niet hoor :stuck_out_tongue:

up!

Hmm nee dat is het dus niet want er is nog 4 gb over x]
Maar toch bedankt

UPUPUP

ah ok haha, dan is het heel vreemd… ik hoop dat je een oplossing vindt! :slightly_smiling_face:

UPPPP.

wss heeft het iets met de groote van het filmpje temaken

Ow…
Maar meeste mensen kunnen er toch ook gehele films op zetten, dus waarom zouden deze filmpjes niet kunnen dan? :open_mouth:

Zijn ze ook allemaal hetzelfde bestandstype?

Ja, allemaal mp4 :slightly_smiling_face:

Heeft het niet te maken met dat ze in een andere lijst staan? Als je in iTunes naar synchroniseren gaat, moet je bij films even kijken of “alles synchroniseren” aan staat!

ik heb hetzelfde probleem met m’n podcasts.
maar kan je de filmpjes wel zelf via itunes kijken? want als dat niet kan, moet je ze even opnieuw toevoegen aan je bibliotheek. :wink:

@Celystal Nee volgens mij niet, ik sleep ze meestal handmatig, en dat doet ie al niet, en als ik probeer te synchroniseren synchroniseert hij alleen die 4 die er nu dus ook op staan :s Hij “kijkt” gewoon over die andere heen ofzo zegmaar.

@CandyHearts Ja, ik kan ze wel via iTunes kijken.

Ik ga 'm uppen want ik wil wel een oplossing D:

UUUUUUUUUUUUP!