Filmpjes hyves

Hee, ik heb even een vraagje.
Hoe haal je de filmpjes van iemand anders hyves af, die je op hyves hebt geupload (dus niet op youtube). Dat je zelf dat bestand ook hebt, dat wil ik namelijk graag.

upppp

:anguished:? heh

Wattee?

Daar onder moet ergens staan : zet deze ook op je hyves [ of iets dergelijks] maar je kan niet alles van anderen op je hyves zetten want ze kunnen zelf kiezen of ze willen dat jij dat filmpje van hun hyves ‘kopieert’

als ik je probleem goed begrepen heb tenminste :stuck_out_tongue:

Hee jij snapt het wel XD

kan niet toch?

Als je filmpjes bij gadgets bedoelt moet je inderdaad op het ‘Voeg toe aan je profiel’ ding drukken en als je het over filmpjes hebt die geupload zijn bij foto’s dan kan dat volgens mij niet. XD

als het goed is staat er gewoon voeg deze gadget aan je hyves toe?

Als het een gadget is kan je het toevoegen aan je profiel maar dat zijn youtube filmpjes dus die kan je downloaden…
Filmpjes die mensen zelf vanuit hun computer hebben geupload en in een album hebben gezet kan je niet via hun hyves kopieren naar je profiel en je kan het ook niet opslaan

Filmpjes die bij Foto’s&Video’s staan kun je volgens mij niet kopieren. Die moet je zelf uploaden namelijk… Dus als je zo’n filmpje wilt hebben moet je het vragen aan die persoon denk k.

Ik bedoelde inderdaad filmpjes bij Foto’s & Video’s. Dat is wel jammer (A)