Ik moet voor school een filmpje maken, we spelen een serie na en moet dus iemand zoenen, twee mensen zelfs. Dat zijn ook stukjes die we na spelen en ik moet dus met twee jongens zoenen, het moet zo echt mogelijk lijken, omdat het er nogal heftig aan toe gaat. Nou ben ik nog groen en wil ik niet ontgroend worden voor zo’n filmpje, een kus op de mond zou ik niet erg vinden, maar dat willen die jongens dan weer niet. Hebben jullie tips om nep te kunnen zoenen? Ik heb wel een beetje op internet gekeken en er stond vaak iets met je duim in je mond ofzo? Nou ja, geen idee dus. Thankyouu.
Ik vind dat die jongens jouw keuze maar moeten respecteren.
Dit. En anders konden ze erin stikken wat mij betreft.
Nou… een filmkus is eigenlijk gewoon lippen op elkaar, en dan een beetje bewegen en zoen bewegingen maken zonder je tong te gebruiken. Dus wanneer je een filmkus doet, wordt je niet ontgroend aangezien dit niet echt is
Maar hee, als jij dit niet wil, dan doe je dat niet, en dat heeft de rest maar te accepteren!
Heb je nu crocs als ava?
Jij moet doen wat jij wilt
Ja, ik weet dat ik moet doen wat ik wil. Maar toch, ik zou het best nep willen doen, als er maar niks verder gebeurt. Ik heb het er morgen nog over met die jongens, ze moeten het inderdaad maar accepteren.
Als je het niet wilt ook idd gewoon niet doen.
Yeah, so what? XDDD
Filmkus is je tong bewegen in je eigen mond. Dus je gaat met je mond tegen je wang drukken en een beetje heen en weer friemelen. Als hij dat ook doet, lijkt het alsof je aan het kussen bent terwijl jullie tongen nog niet eens bij elkaar in de buurt komen.
-Ooit acteur dit horen zeggen, weet niet of het er echt hetzelfde uitziet-