ik wil binnenkort een filmavondje geven nog voor mn verjaardag(ben 17 geworden). Ik zit een beetje te twijfelen wat ik op tafel qua eten en drinken zal zetten. Alleen wijn en rosé of ook passoa en safari etc. en gewoon standaard chips of beter toastjes en kaas etc. Iemand leuke ideeën/tips?
Alvast bedankt!
en de titel moet natuurlijk zijn filmavondje:blush:typfoutje
comber spul is lekker ik weet niet hoe je het schrijft en flugel
verder gewoon chips en nootjes
Hmm, van passoa enz word ik altijd een beetje gek omdat veel van mij vriendinnen daar nogal gek van werden. Dan deden ze helemaal zo overdreven en was alles al binnen een kwartier op en dan had de helft nog niet eens gehad (en had ook geen zin om 5 flessen te kopen zodat iedereen evenveel krijgt aanegezien sterke drank redelijk duur is). Wijn en rosé drinkt wat rustiger (: miss kan je voor iedereen 1 of 2 cocktails maken en klaarzetten in de koelkast ofzo, die je dan af en toe ronddeelt? En qua hapjes zijn toastjes met salades altijd wel lekker. Je kunt ook kleine hartige hapjes maken. Gehaktballetjes of quiche ofzo. Als je meer van zoet houdt kun je ook m&m’s en alles op tafel zetten. Of kleine tompouces en soesjes. Veel plezier! (:
@xVlinderr bedankt voor je tips! Ik denk dat ik maar toastjes, nootjes en dan wat zoets op tafel zet. Misschien chocodip met spekjes etc.
@BlingBlingPurse bedankt voor je reactie. Flugel vind ik niet z’n goed idee dan krijg je meer het idee drinken om te drinken vind ik
Gewoon een fles bessen ofzo halen, en dan met 7up?
Vind ik zelf erg lekker.
En verder indd chips, borrelnootjes, m&m’s ofzo.
Toastjes vind ik ook altijd wel lekker ;p
Ik ben een veelvraat haha.
Ohjaa chocodip is ook lekker! Evt. kun je dan ook aardbeien en stukjes appel op tafel zetten ofzo (: Mjumm.