film.

Heee,
ik had een programma gevonden om films te downloaden, en nu heb ik ze gedownload, maar ik heb geen programma om ze op af te spelen! Ik had 'r ‘VLC mediaplayer’ voor, maar daar kunnen de films niet op afspelen ofzo, dan staat er dit als ik er een af probeer te spelen: VLC is niet in staat het invoersformaat te herkennen:
Het formaat van ‘C:\Users\niemeijer\Documents\27_Dresses__Neo_.4290469.TPB.torrent’ kon niet worden gedetecteerd. Zie het logboek voor details.

dus dat werkt niet. Weet iemand anders miss een programma zoals itunes ofzo waar je films kunt afspelen die je al hebt gedownload?

Kus

kheb geen idee,maar kan je ze niet afspelen op windows media player? of branden op een dvd en dan met de dvd speler?
welk programma heb jij trouwens? want ik wil ook films downloaden! :grinning:

staat er op de site niet welke media player je ervoor nodig hebt om die films af te spelen…

je hebt nog:
quick time,media player weet ik veel xD

Het is een .torrent en die moet je nog inlezen in bijvoorbeeld utorrent en dan kan je hem downloaden en als dat klaar is kan je hem pas kijken…
Ik weet het niet zeker maar dat denk ik :wink:

^ what she said.

je moet hem idd openen met bittorent of utorrent, want een torrent is zegmaar een downloadfile. dus je kan hem pas afspelen als je hem ‘gedownload’ hebt met een van die programma’s…

ik heb ervaring met films etc. van TPB :angel: dus als je iets niet snapt note maar. =)

HUH maar ik heb het gedownload met utorrent! Wat moet ik nu dan doen?

Als je gewoon dubbel klikt op dat bestand, welk programma opent er dan?
Wat voor bestandstype is het?
Als het .iso is moet je poweriso downloaden en de film nog ‘uitpakken’ zegmaar…

je kunt ze ook gewoon kijken op www.watch-movies.net, superhandig.
xx