film voor date?

hee
ik heb al best wel lang een crush op mijn collega en nu hebben we met oud op nieuw afgesproken dat we een keer samen film gaan kijken :grinning: en afgelopen weekend heb ik voor het eerst met hem gekust :flushed:
maar we hebbe eigelijk niet echt een idee welke film dat we willen gaan kijken. we willen een actie film, een comedie of een romantische film kijken.
heeft iemand een suggestie

Thanks!

In de bios?
Kyk gewoon welke je leuk lijkt. zeg die lijkt me wel leuk. hopla. dan heb je een film.
En thuis, zet gewoon stapel dvd’s neer en zoek er samen 1 uit.

Hoe moeilijk kan het zijn

COMEDY!! is de beste vooral als je elkaar nog moet leren kennen want door het lachen kom je dichter by elkaar want ja wie weet vind hy die romantische film heel saai en jy die actiefilm dusja comdy zit er tussenin ik zou persoonlijk wel naar comedy gaan doe ik altijd mt myn vriend lkkr lachen XD GOODLUCK

ligt beetje aan je vriend met mijn ex was het zo dat ik altijd films moest kiezen. Maar hij zei me wel gelijk dat ik daarmee ook koos wat we gingen doen ofwel Thriller/ actiefilm hij kijkt goed naar film en mag lekker tegen hem aan kruipen als ik bang word. Romantisch/ comedie ik zie geen 3 minuten van de film. Nja ik koos verstandig hoor voor mijn eerste date werd het lord of the rings 3 nog maar 5 minuten van gezien want hij bleek de film te saai te vinden :-O.