film verslaving

ik ben echt helemaal dol op film.
kijk dan ook vaak trailers op internet van de nieuwste film of films die ik nog niet ken maar wie hebben er nog meer film verslaving???
deel hier je favo films of stuur een trailer.

Finding Neverland! Ben te lui om de trailer op te zoeken, sorry (:

Ik ^^
Ik heb er vandaag 3 gekocht, en dat is dan ook té weinig ( ‘’: ik koop vaak horror, of komedie. Had vanmiddag Precious, Final Destination 1,2&3 *dvdbox…*, & The last house on the left gekocht. Precious ken ik al, net zoals Final Destination, maar The last house on the left ken ik nog niet. Die ga ik zo kijken. Maar mijn dvdkastje puilt echt uit van de dvd’s. Kijk op http://tvshack.cc/ en je vindt een hoop film titels ^^.

Of speur rond in een free record shop (of een degelijke muziek/film winkel)

jeeeeeeeeeeeeeeeetje ik ben ook helemaal helemaal gek van films, ik kan de hele dag films kijken. het enige nadeel is dat ik dan ook de hele dag kan eten.

^^
Hahaha precies dat heb ik ook ( ‘’:

The Blues Brothers is één van mijn favorieten, iedereen moet die film gewoon een keer gezien hebben!

En Pirates Of The Caribbean natuurlijk, maar dat kennen de meeste mensen al. :stuck_out_tongue:

@MoonlightDust: Dat was toch die ene film met Johnny Depp?

ik heb precies zelfde alle nieuwe films kijken obsesie

Ik wil de film 'Haar naam is Sarah" zien, en ook ‘paranomal activity 2’, ‘the last exorcism’, en ‘the social network’. Zucht…maar zovaak ga ik ook weer niet naar de bios. En de laatste keer heb ik ‘verpest’ door naar ‘the town’ te gaan. Inception was gelukkig wel heel tof!

ik kijk vaak die trailers dus en nu heb een helelijst met allemaal leuke films
precious heb ik ook gezien en pirates of de caribbean de eerste 2
finding neverland lijkt me ook wel leuk

Dat is stom dan mis je 'the final destination!"