Film torrent.

Hello.

Heeft iemand van jullie een goede torrent voor ‘achtste groepers huilen niet’?
Want ik kan geen goede vinden, nu piratebay is geblokkeerd bij mij.
(:

Op thepiratebay kan ik hem ook niet vinden hoor. Ik denk dat ie gewoon nog nergens staat.

Oh, Dat word nog wachten dan :'D.

piratebay is bij mij geblokkeerd maar www.depiratebay.nl doet het wel gewoon, misschien kun je het daar proberen?

kickasstorrents?
www.kat.ph volgens mij, anders ff googlen :wink:
Deed ik altijd mee, ik wist nieteens dat thepiratebay bestond totdat ie in het nieuws kwam :’)

Aangezien die film nu pas in de bioscopen draait, kun je die pas over minstens een half jaar op internet verwachten. Nederlandse films staan nooit meteen op internet.

Heb je 'm gevonden? Ik zou 'm ook wel willen

Lees eens fatsoenlijk.

“Aangezien die film nu pas in de bioscopen draait, kun je die pas over minstens een half jaar op internet verwachten. Nederlandse films staan nooit meteen op internet.”

De film is dus nog niet te downloaden. Doe niet zo zuinig en ga naar de bioscoop of wacht een aantal maanden tot deze film op dvd uit komt.

Wat ben jij kattig zeg. Vreselijk. Mensen kunnen weleens ergens overheen lezen hoor? ‘‘Lees eens fatsoenlijk.’’ ‘‘Doe niet zo zuinig en ga naar de bioscoop of wacht een aantal maanden tot deze film op dvd uit komt.’’ Gezellig als we allemaal zo gaan doen!

Inderdaad zeg doe eens normaal zo praat je maar tegen je vriendinnen ofzo maar niet tegen mij! My god

En ik heb er inderdaad overheen gelezen KAN GEBEUREN