Film titel gezocht?

Hey ik ben dringend op zoek naar de titel van een film maar ik heb al een beetje gegoogled maar kan hem niet vinden O_O"

Het is al heel lang geleden dat ik hem heb gezien dus de details kunnen een beetje afwijken:

Het is een comedy waarin 1 vrij domme kerel met een slecht beroep in de toekomst terecht komt. Maar in die toekomst is de wereld er slecht aan toe want ze gebruiken limonade ipv water. En iedereen werkt bij die fabriek die die limonade maakt. En die kerel word dan de president en moet het probleem oplossen omdat hij nu opeens de slimste persoon is.

Weet iemand het misschien?

Geen idee!
Upje.

ja ik weet wle wat jij bedoelt!!
maar ik weet zo niet hoe die heet :frowning_face:
ik zal even zoeken, en als ik het vidn laat ik het even weten!1

Geeeeen idee, up (:

Weet je nog wie er in zitten, uit welk land het komt, welk jaar?

ahahaha:’) geen idee, klinkt wel leuk :slightly_smiling_face:!

Nope geen idee anders had ik hem zo wel gevonden denk ik :stuck_out_tongue: ik denk sowieso voor 2005

Fuck! Ik weet welk je bedoeld, maar ik kom niet op de titel!

EDIT: Nou xD Nu kan ik niet meer stoppen eraan te denken! xDD

Haha sorry ;p

Kijk op www.imdb.com , je kunt daar een paar zoekwoorden invullen die met die film te maken hebben, misschien werkt het.

Kan hem nog niet vinden daar :frowning_face:

Ik ben wel benieuwd welke film het is!

Ik ken wel een film die er een beetje op lijkt maar daar weet ik niet eens de titel van. Maar dat is volgens mij geen comedy maar eerst sf ofzo

Idiocracy.

Denk ik.

Aah, dat zal 'm vast zijn!Dat had ik gisteren al 30 keer voorbij zien komen, maar dacht dat de omschrijving die ik steeds zag er niet bij paste [zag maar ene klein stukje], dus niet verder gekeken :confused:

Ja dat is hem!!! Thanks!!!

Ja dat is hem!!! Thanks!!!