Film tijdens date

Hi,

Ik weet niet of dit topic al bestaat, anders mogen jullie deze verwijderen en mij even de link sturen. Maar ik kon er in ieder geval niks over vinden.

Ik heb vanavond een date, een 4e date om precies te zijn. En we gaan film kijken. Ik mag de film kiezen maar ik weet écht niet welke film ik wil kijken, haha. Hebben jullie misschien filmtips, leuke films om samen met een jongen te kijken. (hij houdt btw niet van harry potter en dat soort films helaas, dus die films vallen jammergenoeg af).

Het mag een film zijn die nog in de bios draait, dan kan ik hem straks namelijk gewoon even downloaden. Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen. Hij is er al om half 9 namelijk en die film downloaden duurt een half uur ongeveer, haha.

Thanks alvast! xx

Bad Teacher? Heb hem zelf nog niet gezien maar hij lijkt me wel leuk en grappig.
Maar ik ben niet zeker of je een goede torrent zal vinden.

Ik zou in iedergeval wel kiezen voor een comedy. Anders google je.

Hangover 2?

The hangover of een andere comedy? Dan zit je altijd goed.

hmmm jongens vinden ook vaak actie films leuk, en dan kan je ook lekker bang gaan zitten doen en tegen hem aan gaan zitten :stuck_out_tongue: de jongens die ik ken vinden de Resident Evil serie leuk. En anders een comedy idd, vind iedereen leuk!

Hangover leek me inderdaad wel leuk, alleen daar is óf een versie zonder ondertiteling (wat ik opzich geen probleem vind maar hij misschien wel?) Of een hele slechte cam versie waar je mensen in de bioscoop voorbij het beeld ziet lopen enzo :stuck_out_tongue:)

Bad Teacher lijkt me zelf mwahh. Haha. Misschien een actie ofzo idd ook wel goed, maar dan wel eentje met een goed verhaal.

Inception!

Eagle Eye.

Maar je kan toch ook gewoon de ondertiteling apart downloaden?

Haha maar dat snap ik niet hoe dat moet, apart downloaden. Ik download altijd via nieuwsgroepen (eweka) Maar ik zou niet weten hoe je ondertiteling bij een film moet toevoegen om eerlijk te zijn.

eh inception ofzo? niet erg romantisch maar m’n broer vond hem helemaal leuk & ik vond het opzich ook niet erg om naar joseph gordon-levitt & leonardo dicaprio te kijken…
anders pirates of the carrebean misschien, of bedoel je dat met een ‘‘harry potter’’ film?
of je een horrorfilm, zoals scream 4 ?
of just go with it, al vind ik dat daar wel een beetje slappe humor inzit…

No Strings Attached?

Source Code schijnt een leuke actie/thriller te zijn, denk dat je date die film wel leuk vindt :slightly_smiling_face:

^ Ja, en jij hebt jake gyllenhaal.

Inception is te moeilijk voor die situatie, denk ik
maar verder zou ik eigenlijk ook niet echt weten welke film geschikt is!

Source code is heel leuk!

Iets van een actiefilm, maar dan wel met een knappe hoofdpersoon, zodat er voor jou ook nog wat aan is ^^

Inception is een leuk idee, maar die heb ik al 3 keer gezien, haha. Denk dat ik source code is ga downloaden, heb ik in ieder geval nog niet gezien! Dus thanks voor de tip!

Pirates is trouwens ook een leuk idee, maar die heb ik al in de bios samen met hem gezien :slightly_smiling_face:

ik zag dit trouwens net; http://www.girlscene.nl/l…om_met_je_lover_te_kijken

Haha, thanks, dan kan dit topic dicht!

Het is trouwens toch hangover 2 geworden zonder ondertiteling. Hij belde me en toen heb ik gevraagd of hij het erg vind zonder ondertiteling en hij vond dat prima. Dus komt mooi uit, haha.