film: the stranger calls, triller

Heeft iemand deze film gezien? iedereen zegt dat de film eng is en ik wil hem namelijk met een slaapfeestje gaan kijken. goed idee of niet?

upje

ik zou zeggen; zap naar rtl5

Ja, echt he, hij is er nu op, het is trouwens “a stranger calls”. Ik kijk 'm zelf niet…

ik vind m eng! ik probeer niet te kijken, maar telkens kijk ik weer!

oke thanks toevallig had k het vandaag op school over de film maar k zal naar rtl 5 zappen thanks

ten eerste;
het is;;
When a stranger calls
ten tweede hij is saai.

ik weet een hele enge maar hij is in turkije verboden onder de 20 het gaat over geesten enzo als je wilt wete welke het is kan je note sturen. want we willen niet dat kindertjes het te zien krijgen toch.

maar ik waarschuw je na dat ik die film had gezien kon ik een maand niet meer slapen of alleen de badkamer of wc in.

Die film was gister op TV!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je wel eens enge films kykt, of nouja spannende, en je vriendinnen houden ervan kun je hem wel kijken. Het is vooral spannend/eng, niet vies ( zoals saw )

ik vind het echt zon film waar je bang van zou moeten worden maar het dus totaal niet word haha … ik vond m niet zo speciaal kheb m gister ook gezien wel toevallig :wink: maar ik ben ook heel wat gewend dus ik weet niet of het daar aan ligt.
hij is iDD niet vies ofzo en ze laten steeds denken dat er iets gaat gebeuren maar dan gebeurt er nog niets waar je van schrikt ofzo dus eigenlijk is het niet echt een enge film :wink: hoop dat je hier iets aan hebt. xoxox

Ik ben echt een watje maar van die film schrok ik maar twee keer.

Het gaat niet over geesten. Het gaat over een man die gewoon gek ik zijn hoofd is etc. Niets spiritueels dudes!

HAHA
dat was echt een k*tfilm :slightly_smiling_face:

hihi ik keek hem gisteren met een paar vriendinnen. keihard gillen! maar eigenlijk is de film totaal niet eng… en eigenlijk heel slecht. en er staat altijd dat het een horrorflim is. nou dat is het dus absoluut niet. komt bijna geen druppel bloed bij kijken. maar het is gewoon een film die je moet kijken met meerdere mensen dan is hij leuk!

Topic stamt uit 2009 xD En de film is slecht maar wel goed te doen voor mensen die niet tegen horror kunnen.

ik heb hem gezien, 1 van de slechtste filmen die ik ooit heb gezien, hij was niet eng ofzo en heel saai ;p

Waarom wordt zo’n oud topic ge-upt?

Aangezien de vraag al beantwoord is kan hier een slotje op