Film: My sisters keeper

Hoi.
ik heb deze film niet zo heel lang geleden in de bioscoop gezien en ik vond hem echt heel mooi.
de halve bioscoop zat te snikken en het is grappig en zielig tegelijk.
duss;
-heb je deze film gezien of zou je hem willen kijken?
-wat vond je ervan?
-zou je hem iemand aanraden?

Ik wil hem zo graag zien, maar mn vriend wil niet mee xD

Ik ben een tijdje terug met mijn vriend geweest- ik wou de film zo enorm graag zien en ik had hem overgehaald en toen gingen we.
ik vond het zo enorm mooie film, ik kreeg constant tranen in me ogen want het is echt enorm mooi gespeeld en ik zou hem echt aanraden!
Je staat ook echt stil bij kanker, en ik schold soms met kanker maar nu gewoon helemaal niet meer.
hij is zoooooooo moooooooooi! ;$

Heb hem al gezien, maar ik moest er niet van huilen. Heb wel een paar keer gelachen…

Ik heb m een paar weken geleden in de bioscoop gezien, en moest idd ook janken, de hele bioscoop zat idd te snikken haha.
Ik vond hem mooi, maar zou hem niet aan iedereen aanraden.

ik wil hem heel graag zien, maar hij draait bij mij in de buurt niet meer in de bios Dus ik hoop dat ik hem binnekort eens van iemand kan lenen op dvd ofzo want hij lijkt me echt ontzettend mooi

Ik wou hem vet graag zien, omdat ik op forums telkens lees dat de hele zaal huilde. Maarja, hij draait hier niet maar alleen in Eindhoven (is het dichtstbij) maar ik ga niet naar eindhoven voor een film dusja,
niet gezien dus.

Ik heb hem pas geleden in de bioscoop gezien, wat een prachtige film! Ik heb zo hard zitten huilen! (gelukkig was ik niet de enige) Ik raad hem zeker aan!

ik heb hem nog niet gezien. wil hem nog wel zien :]

Hij draaide maar heel kort bij ons in de bioscoop erg jammer. Dus ga hem denk ik maar op dvd kijken, want het lijkt me echt een supermooie film en wil hem graag zien.

-

Ik ben er ook heen geweest, maandje geleden ofzo.
Echt een super mooi film! Zeker een aanrader.

Ik heb hem ook gezien en ik heb gehuild maar ook heel hard gelachen

ik wil hem nog heel graag zien =)

Lijkt me wel een mooie film ja, ik ga hem ook downloaden :slightly_smiling_face:

hele mooie film, ik heb de hele film zitten huilen
ik heb het boek ook gelezen, is ook echt een aanrader… wel heel anders dan de film :stuck_out_tongue_winking_eye:

is dat boek ook naar het nederlands vertaalt ? want ik zou het graag lezen voor me boekverslag

Echt een hele, hele mooie film. Een van de mooiste aller tijden.
Ik heb hem ook in de bios gezien en echt iedereen zat te snikken, heb hem nu al mn vriendinnen aangeraden en vonden het ook echt een hele mooie emotionele film!