Film maken, ideeen?

Hi, op school hebben wij nu een project waarbij iedereen in een groepje van 4 een film moet maken van 1 minuut. Het onderwerp van de film moet zijn:
‘een onhoudbare situatie’ denk hierbij aan twee mensen die vast komen te zitten in een lift, twee verliefden waarbij het kaartlezen op vakantie niet lukt enz. je moet dus op elkaar aangewezen zijn in de situatie. Maar ik wil dus graag iets origineels en heb niet echt ideeen dus ik dacht misschien weten jullie welke leuke dingen die je hierbij kunt doen. Alvast bedankt. :roll_eyes:

Hmm moeilijk.

Loverboys, verdwaald in een bos, iemand verdrinkt, iemand moet heel nodig plassen maar nergens is een wc te vinden of je moet weer betalen of een veel te lange rijd enz. , iemand staat in de file en dan gebeurt er iets?, iemand wil afvallen maar komt ondertussen allemaal eten tegen op straat ofzo

weet ik veel :'D

dankje, dat zijn in ieder geval al een aantal leuke ideeen :grinning: nog meer ideeen zijn welkom!

Pfoeh, da’s best een moeilijk onderwerp :stuck_out_tongue:

Wat dacht je van… vriendinnen houden een leuke meidenavond maar dan komt er opeens een inbreker terwijl er geen ouders thuis zijn? Misschien wel een beetje lastig om dat in 1 minuut te proppen :stuck_out_tongue:

idd wel moeilijk in 1 minuut maar wel leuk idee ook, bedankt in ieder geval!

up

up :thinking:

iemand nog ideeen?