film kijken met je 'bijna vriendje'

heemeiden,
ik weet niet of hier al een topic voor is anders sorry haha, zouden jullie dan de link willen plaatsen ?
maar morgen komt er een jongen en we vinden elkaar wel leuk enzo, alleen we weten nog niet welke film gaan kijken,
soo zijn er tipss? haha

Een romantische komedie.

Of, horror, dan kan je lekker dicht tegen elkaar aan kruipen :slightly_smiling_face:

horror. hihi had ik ook gedaan.
hij zei alleen, kijk naar de tv ipv van naar mij, weg moment -.-

ehm ja das pittig balen :frowning_face:

horror! Ik zou geen romantische film kijken ik vind dit altijd zo awkward met een jongen als de mensen gaan kussen etc. en dat je dan echt zo langs elkaar zit van okee hoi hahah

Ik had Dear John met mijn vriend gekeken toen we nog geen relatie hadden. Dat was echt heel romantisch haha.

Of leuke serie!
Kun je meteen zeggen aan eind zo van zullen volgende keer verder kijken ^^?

Ik zou ook geen romcom doen. Je kan ook vragen wat hij leuk vind! Ik zou aanraden een comedy of inderdaad een horrorfilm. Alleen ik garandeer je dat je je sowieso niet zult kunnen focussen op die film, hahaha :flushed:

Een leuke comedy!

Ik keek met mijn date ook een grappige comedy was zeker aan te raden!

Ik heb een keer met een date Insidious gekeken. Vreselijke enge film, maar met hem was het eigenlijk wel leuk! Dicht tegen elkaar aaan, kan hij je beschermen haha

Maakt die film nu serieus een verschil als je bij je ‘bijna vriendje’ bent? :smirk:

What happens is Vegas vond ik heel leuk, heb ik ook een keer gekeken op een eerste date.
Die is pas later romantisch en eerst gewoon grappig en leuk!

Ik vind het ook vaak ongemakkelijk als er lange zoenscènes of seksscènes in voorkomen. Dan weet ik niet welke kant ik op moet kijken haha. Horror durf ik vaak niet. Ik wil daarna ook nog kunnen slapen.

Mijn grootste faaldate was toen ik scary movie ging kijken met een jongen. Ik was 13. Het was awkward. Uiteraard niks geworden, maar dat lag niet alleen aan de film hoor. Als er een klik is, komt het wel goed.

ik heb Forrest Gump gekeken op onze eerste deed, pure perfectie van Tom Hanks! :slightly_smiling_face: