film en zoenen

Mijn vriendje komt volgend Weekend naar mij, en we gaan film kijken welke film moet ik kijken, en zou ik met hem zoenen dan :face_with_raised_eyebrow:?

Het is je vriendje, lijkt me vrij logisch dat jullie zoenen met elkaar. Ik zou het niet teveel tijdens de film missen, dan mis je teveel :’) En ik weet niet van welk genre je houdt, I am number 4 is leuk, alle films met Angelina Jolie/Johnny Depp. Maar dat vind ik haha

Ik zou vooral een film kiezen die meer voor mannen is, geen chickflick :stuck_out_tongue: Een stoere actie, of een romantische actie (dan heb je misschien nog kans op zoenen). Je kan het zoenen ook wel aan hem overlaten, en gewoon in meegaan wat hij doet :wink:

ik denk dat je gewoon een leuk film moet kijken die jullie leuk vinden en als je de kans krijg hem gaan zoenen :hugs: hihihi

Maar wat nou als het zoenen fout gaat :flushed:

Dan probeer je het opnieuw.

Ik zou me niet te veel druk maken over het zoenen. Als het gebeurt dan moet je het gewoon over je heen laten gaan en ervan genieten. Naderhand denk je: “maakte ik me hier zo druk om”

ja maar dat komt zo faalend over :flushed:

okiii dankjeee

Niet te druk maken over het zoenen! Als jij er achter staat, gewoon doen, zoveel kan er niet misgaan :slightly_smiling_face: En vraag hem anders even wat voor films hij leuk vind.

Hahaha nee zou ik oook niet doen, ik ben wel ontgroent maar kijk het probleem is dat ik in de war ben van hoe het moet :flushed: want de ene jongen die deet het op de andere manier als de andere jongen en toen stond ik oook al voor lul en dat vond ik niet zo leuk en ik wil graag dat het nu wel goed gaat !!