film downloade & overzetten naar dvd

Ik heb mijn film gedownload met torrent. No problems.
Ik kan hem kijken op mijn computer, maar wil hem overzetten naar een lege dvd. Iemand verstand van? Ik heb het programma WinAVI gedownload maar krijg een groot watermark in het midden van mijn film zodat ik hem niet over kan plaatsen naar een dvd. (dat weigert ie) dusss weten jullie misschien hoe ik dat weg kan halen, of een ander programma kan downloade die GEEN watermarks heeft?

Heb je geen dvd brander?

Als je die hebt, waar kan je die vinden dan?

Oh, dat is verboden.
Geen idee.

Nobody?

In de computah.

Ik dacht dat ik het ook had, maar ik kan alleen muziek rippen en muziek op cd’s branden.

ja, ik had het geprobeert met windows media player. Alleeen daar lukt het niet op. Ddat bestand is te groot voor te branden ofz.

Check Extradvd.nl en ga dan naar Divx 2 Dvd

Handige site, maar je moet wel enkele programmatjes downloaden.

Had ik gedownload. Alleen daar heb ik ook een watermark onder in de hoek. Dus nu ben ik bezig met Nero vesionExpress2 waar schijnt dat er geen watermark op zit maar dat moet ik nog maar afwachten…

Ik heb Nero 6 gebruikt, denk ik, geen problemen mee gehad.

Maar je moet wel zeker zijn dat het het geen demo of trial ofzo is, want daar heb je vaak zo’n watermark bij…

http://www.zdnet.nl/downl…WlguOkgyOCZWW1JcCg%3D%3D/

download em daar. is die goed?

ik zie dat het een demo versie is. Ik verweider hem wel… jezus ;p
waarom lukt mij nooit iets meteeen!

Geen idee, maar je kan het altijd proberen he. Heeft je vader ofzo toevallig geen Nero op zn computer staan? Want bij mij lukte het niet met de gedownloade versies, dus heb ik mn films ff op usb gezet en overgezet naar zijn computer, want daar staat zo een gekochte versie op en daarmee lukte het.

Haha, je wilt niet weten hoe lang ik heb gezocht naar een goede versie van Nero om te downloaden :stuck_out_tongue: Toen kwam ik erachter dat mn vader de echte heeft <_<

heb gekeken , heeft hij niet…

hahahahahaha, dat is echt lullig…
hmmm , i don’t know what to do…

Oww :S Ehm, mss kun je het eens proberen te downloaden via Ares? Dat is zo’n downloadprogramma dat je kan downloaden op het internet.

http://aresgalaxy.sourceforge.net/ die?

Ja, denk het wel. Hoop voor jou dat het daarmee lukt, want anders zou ik het ook niet weten :S