Film: de Storm

Ik denk dat iedereen er wel van gehoord heeft: er is dus een verfilming van de waternoodsramp in 1953, met een heel verhaal eromheen. Het lijkt mij zelf een hele mooie, interessante en aangrijpende film, maar ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden/vonden. Dus, heeft iemand deze film al gezien, of is iemand van plan deze film te gaan kijken? Wat vonden jullie ervan?

Mn broer, en resencies. Hij is mooi, maar het gaan alleen over haar, je ziet niet hoe de andere omgaan met de storm. En het einde is kut. En hij is redelijk saai, omdat r dus geen afwisseling inzit. Mn 2lingbroer en ik hebben de zelfde smaak, en ik ga er dus niet meer heen.
Ik ga wel naar UP

Ik heb hem gezien, woon namelijk in Zeeland haha :stuck_out_tongue:
Maargoed, de zaal zat zóóó vol (was de eerste week dat hij draaide)… Er kwamen op het laatst nog 2 mensen binnen die dus geen plek meer hadden, nergens meer een plekje :open_mouth:
maargoed.
Ik vond hem opzich wel goed, alleen sommige dingen waren iets te… simpel. Bijvoorbeeld dat ze uren liepen/zwommen door het water… Je was natuurlijk al lang onderkoeld, aangezien het in februari was… En het water steeg heel erg snel, je zag het zegmaar vloed worden, en dat was ook een beetje overdreven…
Voor de rest, beetje voorspelbaar einde… En, nja, dat was het :stuck_out_tongue: Heb me wel vermaakt in ieder geval!

Ik ben erheen geweest. Vond het wel een mooie film & met dat water e.d. mooi in elkaar gezet. Je ziet wel dat mensen vechten tegen het water en dat ze op zoek gaan naar een droog onderkomen & hoe ze dan bij elkaar terecht komen, maar de hoofdlijn is idd het verhaal van het meisje dat haar baby kwijt raakt & daarnaar op zoek gaat.
De saaiheid vond ik wel mee vallen.

Ik twijfel over ik er dit weekend heen ga.

ik heb de film gezien, en je moet er wel van houden moet ik zeggen. Ik zelf vond het een leuke/mooie film.

Wij gaan er volgende week vrijdag heen met school

ik was er heen geweest met school nou ik vindhet echt een dood saaie film. dom wijf met der kind, ik dacht dat het over die watersnoodramp ging nou ik zag alleen maar gezeikover een vrouw die der kind zocht.:S en echt alle leerlingen van de 3de & 4de vonden die film saai!

Wil hem wel een keer zien, maar ik weet niet of ik ervoor naar de bios zou gaan.

ik vond hem wel heel leuk!
Wel een beetje nederlandse kwaliteit, soms dan leek het wel een beetje nep maargoed wel mooi! zeker een aanradder

Ik moet er met de bruggers van mijn school heen, lang leve het begeleider zijn. *not*

Mee eens! Mooi in elkaar gezet, indrukwekkend ook, op sommige momenten best spannend… Maar soms ook wel nep, het water steeg bijv. te snel. Iets meer andere personages e.d. had van mij wel gemogen… En het einde was niet tof!

Hele mooie film, Alleen einde was niet zo leuk haha:P maar ik vond het echt wel een mooie film. Ik moest huilen toen die vader en die dochter elkaar weer zo zagen. Dat was echt zielig.

ik ben er gister naartoe geweest met school. vond het een hele mooie film, maar het viel me wel een beetje tegen dat het eigenlijk alleen over haar en dr baby ging. dat was wel jammer.
maar verder wel heel aangrijpend verhaal hoor

Mijn ouders wilden per se dat mijn broer en ik het zagen, in het kader van ‘algemene kennis’ enzo.
Nou wat een baggerfilm. Zó veel fouten zitten erin, echt van die details waarvan je denkt ‘die merkt iedereen toch op’.
En veel meer over de waternoodsramp weet ik nu ook niet. Ik weet alleen hoe Sylvia Hoeks en Barry Atsma acteren. En dat ze in 1953 al nummerplaten op auto’s hadden die er nu ook zijn! Dat is gek!