Fijnste lipproduct

Heey,
aangezien ik best wel verslaafd ben aan labello, vroeg ik me af welk lipproduct jullie het fijnst vinden! :slightly_smiling_face:
Ik heb geen idee of dit topic al bestaat, want eerlijk gezegd was ik te lui om alle 9 pagina’s bij de zoekfunctie door te spitten.
Als dit (oid) al bestaat, sluit hem dan maar! :slightly_smiling_face:

Groetjess

Ohja, ik gebruik zelf het vaakst de labello van de Kruidvatmerk. De ‘echte’ labello vind ik persoonlijk iets te vettig en bijvoorbeeld die van de action zijn weer te niet vet.

Van de echt verzorgende lipproducten, vind ik baby lips wel een erg fijn product. Ik heb pink punch, die geeft ook nog een mooi kleurtje af.

Labello is toch een merk? Dan moet de vraag eigenlijk zijn welke lippenbalsem je het fijnst vindt o.i.d.

Ik gebruik altijd dir goedkope van 80 cent van trekpleister, doet het prima. Maar hij ruikt niet lekker, gewoon neutraal. En aangezien ik ook echt niet zonder labello kan, maar ze jammer genoeg echt heeel vaak kwijtraak is het gewoon zonde om een dure te kopen.

Ja je hebt gelijk! :Q

Als ik droge lippen heb doe ik altijd voor het slapen gaan een laagje purol zalf op mn lippen (dus niet die lippenbalsem maar echt de zalf)
Al die lippenbalsem dingen helpen geen zak bij mij.

Ik vind zelf vaseline heel fijn, maar ik heb uit amerika een lemonade blistex en een vanille lip smacker en die zijn ook wel heel fijn.

La Roche Porsay Cicaplast Levres

Normaal krijg ik ALTIJD puistjes van lipproducten en mijn lippen blijven kapot

https://www.skinpharma.nl/sites/default/files/la-roche-posay-cicaplast-levres-7-5ml.jpg

Dit tubetje heeft mijn lippen na een weekend helemaal omgetoverd tot zachte en niet kapotte lippen.

Ik vind Baby Lips van Maybelline heel erg fijn!

ik ook :frowning_face: Ik heb mijn labello’s heel vaak in mijn broek laten zitten, die in de wasmachine = labello gesmolten :cold_sweat:

Ik gebruik Labello, vaseline, en soms Baby lips maar die vind ik niet zo lekker ruiken :’)

Deze

Ik gebruik gewoon vaseline of blistex en dan de blauwe variant.

die van mij zijn babylips hydrate. en ook de bornlippy van de bodyshop ik heb strawberry :wink:
ik ga denk ik nog een born lippy halen

zelf heb ik vaak droge lippen ik werd gek van al die losse velletjes die je eraf trekt waardoor je weer kleine wondjes op je lippen hebt, ik werd er helemaal gestoord van
Ik ben gaan zoeken naar een lipproduct wat dit tegenging, ik ben begonnen met gewone labello maar bij mij helpt dat maar 2uur. daarna heb ik blistex geprobeert dit ging al beter maar ik was nogsteeds niet tevreden.
Toen vond ik het wondermiddeltje
een klein tubetje van VICHY nutri extra, extraordinary balm. Het is een wit tubetje met roze letters en je kunt het halen bij de apotheek. wondermiddel heb nooit meer droge lippen, velletjes, wondjes alles is weg nu heb ik heerlijk zachte egale lippen, dus echt een aanrader

Ik vind burt’s bees heel erg fijn. En lipbutters van de nivea.

Ik heb er ook wel een een paar van de hm gehad maar die werken niet echt…

Ik vind BabyLips echt niet zijn werk doen voor een lipbalsem… Als ik droge lippen heb gebruik ik hem echt niet. Alleen de getinte zijn leuk voor een kleurtje, maar ik moet toch echt apart nog een andere gebruiken.

Mijn favoriet is Balmi van de douglas. Daar heb ik echt het gevoel dat die wat doet!

Verder gebruik ik een getinte lipbalm van de Body Shop, maar daar blijf je ook mee smeren :confused:

VASELINE NOOIT GEBRUIKEN VOOR DROGE LIPPEN! Vaseline zorgt voor een lucht dicht laagje over je lippen. Hierdoor kan het vocht er niet uit, maar ook niet in. Terwijl bij droge lippen heb je dat juist wel nodig! Alleen vaseline gebruiken om je gezonde lippen te beschermen tegen de kou buiten (maar over het algemeen doen lipbalm dat ook al).

Goed dat je t zegt. Ik gebruik uit luiheid echt supervaak vaseline, omdat ik gewoon standaard een pot in de keuken, badkamer en mn slaapkamer heb staan. :cold_sweat:

serieus?
ik vind ze juist goed werken bij droge lippen.
Maarja labello honing en melk werkt het best :grinning:

Baby lips :slightly_smiling_face: En lip balm van de body shop.

Ik smeer voordat ik naar bed ga altijd vaseline op m’n lippen, zodat m’n lippen 's nachts kunnen herstellen. De volgende ochtend heb ik ook altijd zachte lippen zonder velletjes enzo dus ik vind het prima werken.