fijne verjaardag ?

vandaag ben ik 16 … woehoe , of toch niet ?
vandaag is maandag dus ik wou heel het weekend feesten en uitgaan :slightly_smiling_face:

vrijdag: gingen we na school nog 2 uur door de koude lopen ( omdat mijn nicht daar zin in had ) en dan gingen we naar een feestje ( best wel leuk )

zaterdag : ging ik gaan winkelen , daarnaa kwam mijn familie eten , en om 10 uur zat ik al in mijn bed !

zondag : zou mijn vriendin komen , taart koekjes bakken , plezier maken , …
maar in de plaats daarvan stuurt ze een berichtje dat ze niet komt en zat ik uiteindelijk heel de dag alleen thuis ( familie ging weg )

vandaag dan eindelijk 16 , de dag begon goed met wat kado’s en felicitaties …
maar dan : ik had les tot 5 uur , de jongen wie ik leuk vind keek niet eens 1 x naar me ( hij stuurde rond 17.30 wel een bericht happy b day … ) en toen ik thuis kwam zouden we normaal nog ergens naar toe gaan , maar mijn vader kwam maar om 18.30 thuis , dus dat gaat ook al niet door …

ik zat al dagen te verlangen naar deze dag en er is nu niks aan :s
het klinkt heel stom , maar ik had zo graag een echte leuke verjaardag gehad met vrienden , veel plezier , …
en nu zit ik eigenlijk gewoon een beetje te huilen =(

sorry voor het lange bericht maar ik moest het toch even kwijt

Dan vier je het volgende week.

Anders spreek je vrijdag / zaterdag af met vriendinnen en vier je het nog een keer met hun! Maak je dr een echte meidenavond van; maskers, elkaar opmaken, kleding uitzoeken, film kijken, cocktails… En daarna uitgaan!!

Ik heb al 6 jaar geen verjaardag gevierd omdat ik geen vrienden heb .

:cry: Wanneer ben je jarig? dan gaan we je allemaal ff noten :ok_woman:

Ook geen familie ofzo? Lijkt me echt niet leuk.

hier heb je niks aan

Haha, verjaardagen vallen altijd tegen :wink: Je hebt nog zat tijd om je verjaardag te vieren, gewoon volgend weekend!

Ik ben altijd op vakantie als ik jarig ben, dat is pas apart :stuck_out_tongue:

[quote author=Merveille link=topic=136493.msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg4178060#msg4178060 date=1255366053]#msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg4178060#msg4178060 date=1255366053] date=1255366053]#msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg4178060#msg4178060 date=1255366053]#msg

Aah lief <33 Ben jarig op 7 mei (:

[quote author=Merveille link=topic=136493.msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg4178060#msg4178060 date=1255366053]#msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg4178060#msg4178060 date=1255366053] date=1255366053]#msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg[quote author=ghosts link=topic=136493.msg4178060#msg4178060 date=1255366053]#msg

Jawel, er is altijd een feestje met de familie. Oma’s + opa’s, meter en peter.
Maar die komen niet egt om mijn verjaardag te vieren, maar meer om bij te kletsen x’)

Oh oke =O Nou ook niet aardig. Ik wil wel op je verjaardag komen. Maar of je daar blij van word is de vraag haah

dat is dan toch leuker dan helemaal alleen thuis zitten :slightly_smiling_face:

Ik ook. Tenminste, als er taart is.

oow wat kut:s

nouw fijne verjaardag hea!
Wij zijn er vooor jee!

dankjewel voor de lieve reacties :slightly_smiling_face:

Al een stuk of 5 reacties, vandaag is je verjaardag en nog geen een felicitatie?
Nou bij deze: Gefeliciteerd ^^’

Niet dat je hier nu nog iets aan hebt, maar misschien had je het even moeten plannen. Mensen uitnodigen, feestje plannen?

Maar goed, je kan het toch ook volgend weekend vieren o.o?
Ik vind het sowieso nooit leuk m’n verjaardag te vieren als ik nog niet echt jarig ben geweest, dus aankomend weekend kan toch prima? :cold_sweat:

Vier het volgend weekend heel groot en ga uit met vriendinnen. ^^
Gefeliciteerd nog!

Mijn 16de verjaardag is ook niet gevierd. Vond ik ook wel kut =P
Alleen met vriendinnen, maar dat was ook niet super.

Dat kan ook nog.

Ik vier mijn verjaardag ook nooit meer. Opa en oma komen dan nog wel op bezoek.
Maar hey er is taart!

dankjewel :slightly_smiling_face:
en jawel hoor ik had iets afgesproken , maar dan kwam het er toch niet van , stuurden ze smsjes dat ze niet kwamen , …
maarja morgen ga ik winkelen met mn moeder en brengt ze een kado mee
en vanavond eten we speciaal voor mij vis ( ik ben vegi en anders eet ik altijd van die ranzige burgers :stuck_out_tongue: )

haha inderdaad. Mijn familie is echt heeel erg als het om taart gaat. We eten zooo vaak taart. En ook veel :'D