Fijne smartphone, niet zo duur?

Hee meiden, mn 2ehands iPhone is de pijp uit en ik wil graag een nieuwe smartphone maar ik heb niet zoveel geld.
Weten jullie een smartphone die niet zo duur is en fijn, (eigen mening) en die ook een beetje op de iPhone lijkt?
Ik ben namelijk super a-technisch dus ik snap mobiels nooit zo goed en de iPhone snap ik juist heel goed dus wil ik graag iets die daar een beetje op lijkt. (A)
xxx

Hmm ja dat wil ik ook graag weten! Ben mn nokia C3 wel zo zat haha…

Wat is je budget en heb je al een abbo (sim only of met tel) of niks?

ohh ja ik heb al een goedkoop abbo bij ben, maar dat is niet zo heel fijn dus eventueel zou ik ook wel een abbo willen maar ik verdien niet zo heel veel dus dat moet een goedkope zijn. :slightly_smiling_face:
En mn budget weet ik niet precies, gewoon niet richting iPhone prijzen want dat zou ik iPhone willen. <3
xxx

=165&internet=165]Abonnement]https://www.studentmobiel…5&internet=165]Abonnement ~[/url] Deze wil ik zelf ook heel graag, en hij is niet duur :stuck_out_tongue:

En dan wel dat eronder , dus niet dat over de iphone 4s :stuck_out_tongue:, maar de iphone 4 :stuck_out_tongue:

okii

sorry ik snap die link niet helemaal. :blush:

Nou, je hebt eronder verschillende abonnementen staan en dan staat er bij iphone 4 8gb, en dan verschillende soorten prijzen :stuck_out_tongue:

haha oh ja ik zie het. maar iPhone isecht te duur. :frowning_face:

Sony Ericsson Xperia Arc S

HTC wildfire S is zo enorm fijn :slightly_smiling_face:

^die heb ik ook, maar ik vind hem ronduit klote :’)

Samsung Galaxy Gio is mijn grote vriend. Heeft al aardig wat stootjes gehad en doet het nog prima. Het geheugen is wel snel vol maar dat is een kwestie van een andere geheugenkaart erin stoppen volgens mij.

daarom liefte ik mn iPhone 3 g zo erg, hij viel twintig duizend keer, zelfs op straat en hij overleefde alles. maar nu is die in het water gevallen. :blush: (na drie jaar dus het geld is er wel uit.)

Kun je dan niet weer een 2ehands iPhone kopen? Ik heb geen idee hoe duur oudere 2e hands generaties zijn hoor, maar lijkt me niet dat dat enigszins in de buurt komt van een nieuwe iPhone?

@JaseyRae;
dat is me toch niet zo heel goed bevallen, omdat je qua snelheid enal wel goed kon merken dat die al even mee ging, al zag hij er nog wel heel mooi uit.

Misschien de Samsung Galaxy lijn?

Samsung galaxy gio.

Veel succes in ieder geval ! :slightly_smiling_face: