Fijne producten voor gemengde huid

Ik vind het zo lastig om een gemengde huid te hebben, he. Veel mensen hebben er niet echt last van of zo, maar ik heb dus echt dat mn voorhoofd en neus onder de puistjes zit en op mijn wangen is het juist heel droog (hoewel ik daar de laatste tijd ook puistjes en rode plekken zie?).
Vroeg me dus af wie er fijne producten wist (nachtcreme, dagcreme, toner, scrub, maskers, creme, serums whatever), die ervoor zorgen dat mijn gezicht er wat zuiverder uitziet? Want soms lijkt het echt alsof ik zware acne met superveel droge plekken heb en zo!

Ik heb zelf dat ook! Ik heb vanalles geprobeerd, maar ik gebruik nu het merk Zarqua. Wat ik zelf erg fijn vind. En de prijs valt ook wel mee. Ik heb het 2 maanden geleden gekocht en dan alles van die lijn zeg maar. Was 50 euro kwijt… Dus ik vind dat redelijk meevallen. En het werkt ook nog eens! Ik heb namelijk ook rond mijn ogen een erg gevoelige huid. En deze producten zijn ook voor anti allergie.

Ze zijn het goedkoopste op drogisterij.net

Hoop dat je wat aan me tip hebt. Als je meer wilt weten hoor ik het wel : )

Oeh dankjewel! Je kunt het dus alleen op die site kopen? Niet in een winkel of zo?
Kuss

Ik heb daar in het voorjaar altijd last van. Dan veranderd mijn huid van heel droog door de winter naar vettig voor de zomer.

Nivea anti spot nachtcréme. Hydrateerd redelijk en zorgt ervoor dat je geen puistjes krijgt.
En als masker zou ik zeggen catastrophe van Lush. En hij ruikt ook heeeerlijk.
De rest van de producten heb ik altijd weer anderen. Die pas ik op het seizoen (en dus mijn huid) aan.

En zoals butterfly zegt is zarqa een fijn merk.

Je kunt het helaas niet in een winkel kopen…
Maar ik bestel vaker op die site dus voor mij was het geen probleem.
Als je niet mag bestellen op internet of je wilt het liever niet dan wil ik het ook wel voor je doen?

Als je het wilt natuurlijk… Kijk het probleem is dat iedereen eigenlijk een andere huid heeft dus elk product reageerd bij iedereen weer anders.

Je bedoeld toch Zarqa of niet? Want dit kan je sowieso bij de Tuinen kopen. Waarschijnlijk bij nog wel meer van dit soort winkels. Bij de reformzaak waar ik stage liep hadden ze het ook.

@_Butterfly, nou ik heb nog nooit op internet besteld zeg maar, dus ben het niet zo gewend! Welke dingen van de lijn heb jij van Zarqa gekocht trouwens?

Oke ; )

Ik heb gekocht:

• Pure skin cleansing tonic 200 ml;
  • Pure skin cream (dag en nachtcreme) 75 ml;
  • Pure skin face wash ( deze gebruik ik niet meer omdat ik overgestapt ben op de ander merk, maar niet omdat hij niet werkt of niet fijn is. Als je wilt kan je deze van mij overkopen voor goedkoper. Er zit nog meer dan 3/4 in.)
  • Pure skin treatment ( deze kan je op je puistjes doen. Aanstippen. Ook deze gebruik ik eigenlijk niet, heb ik 3 keer gebruikt ofzo, maar hij werkt wel heel goed. Je moet hem s avonds op doen voor het slapen gaan en s morgens het eraf wassen. Ik gebruik hem niet omdat ik er het geduld niet voor heb eigenlijk, maar hij werkt wel. Als je wilt mag je ook deze overkopen voor goedkoper.)

Dat scheelt je weer geld… :slightly_smiling_face:

Ik hoor het wel even :slightly_smiling_face:

O trouwens, deze lijn is ook heel goed voor droge plekken. Er zit een soort spul in die het vitamine geeft.

Umm dat merk Zarqa kan je kopen bij de tuinen. heb het gisteren namelijk gehaalt daar