Fijne momentjes!

Geluk zit in kleine dingen, dus post hier die leuke dingetjes die je hebt meegemaakt en van genoten, zodat je ze nooooooit meer vergeet :grinning:

Mijn geluksmomentje van vandaag was met een klein jongetje (stel je voor; 2/3jaar, blonde krulletjes en grote blauwe ogen) die ik verder helemaal niet ken…
We waren een weekendje op Texel en zaten in de auto op de boot naar Den Helder te wachten. Bij de auto naast ons hoorde een jong stel met dat peutertje. Het probleem was dat hij terug in het kinderzitje in de auto moest. Blijkbaar was het een groot probleem want dat jochie was helemaal in tranen. Toen hij eindelijk daarin zat begon hij om zich heen te kijken en kijkt mij verlegen aan. Ik zwaai en hij begint voorzichtig te lachen.
Daarna konden we de boot op en zag ik hem dus een tijdje niet meer. Totdat ik hem later, op de schouder van zijn vader, alweer huilend zie. Hij kijkt mij weer een beetje bang aan, maar ik zwaai en hij begint breed te lachen en zwaait enthousiast terug. Zo schattig :grinning:

Ok, eigenlijk klinkt het nu lang niet zo leuk, maar toch; Vertel hier jouw, leuke, lieve, bijzondere (enz.) momentjes.

Toen ik honger had, en er toen chocolate chip cookies waren.

Toen was ik blij :]

toentoentoentoentoentoentoen

toen ik me kut voelde en er een meisje van 6-7 en een jongentje van 4-5 hand in hand zingend voorbij liepen… een of ander liedje over ‘‘ik ben vrolijk want de zon schijnt’’ dat was echt zo lief…

Goed topic! Maar ik weet even niks dus up ^^

's zomers met je raam open slapen, dan bijna in slaap vallen terwijl het nog niet helemaal donker is buiten en dan de vogeltjes horen fluiten… :slightly_smiling_face:

toen de leukste jongen aan mij vroeg:
hij : ga je ook mee naar de afterparty?
ik : Jaa ^^
hij : gelukkig

whaaahw

toen ik dacht dat er nog maar een van mijn favoriete koekjes over was, maar er waren er nog 2! en toen dacht ik spontaan bij mezelf, dit is de beste dag ooit :'D

toen die jongen die ik leuk vind zaterdagnacht speciaal nog voor mij naar zo’n parkje kwam en dat we samen de zon hebben zien opkomen. :grinning:

en als ik gewoon lekker aan het fietsen ben, vrolijk zomers liedje op, je fietst in hempje, lekker warm en als er dan van die kindjes buiten spelen!
dat is voor mij echt een geluksmomentje. <3

als het heeft geregend in de zomer en je dan naar buiten gaat, heerlijk die lucht!
het geluid van de zee (L)(L)
als mijn vriendje me aankijkt met van die lieve oogjes en naar me lacht

Leuk topic!! UP

Zoals de laatste dagen;
in een jurkje met zonnebril in de hangmat liggen en de zon op je huid voelen branden en allemaal van die langsvarende bootjes zien die naar je zwaaien, en je zusje speelt met vriendinnetjes buiten en yeaah :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eergister in de Burgerking ging een klein jongetje me de heletijd aankijken en glimlachen, echt lief!

gister was ik naar ajax - willem II en ajax had 7-0 gewonnen. En toen op het eind kwam er zo’n meisje met het syndroom van down en die ging helemaal klappen op het eind en juichen en je zag echt hoe blij ze was dat ajax gewonnen had. Daar werd ik gewoon helemaal blij van!

Ik word altijd blij als ik zie dat mijn overgrootopa altijd heel trots naar mij en mijn nichtjes en neefjes kijkt. Vooral de kleine, ze kan net lopen en als ze dan naar mijn overgrootopa loopt krijgt hij echt van die pretoogjes. Of als ze iets zegt.

En ook hetzelfde kleine nichtje, mijn andere nichtje ging haar rondrijden in de bolderkar en toen ging ze zwaaien naar mij en ze zwaaide echt alsof ze beatrix was. Toen zei ik doe eens lachen, laat die tandjes zien, en toen zat ze daar met een HUUUGE smile te zwaaien alsof ze koninklijk was. En ze is pas 1,5 jaar <3

Als ik naast m’n vriend wakker word, en als ie me dan aankijkt
& als het lekker weer is, niet warm/koud, maar als je in de zon loopt dat je een briesje langs je gezicht voelt gaan

als mijn vriend heel diep in mijn ogen kijkt, dan komt er echt een gelukszalig gevoel :slightly_smiling_face:
en als het gewoon mooi weer is zoals de laatste paar dagen, zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten etc.

Jaa echt he :grinning:
Toen ik Phoenix Wright 3 had uitgespeeld zat ik echt met tranen in mijn ogen van geluk… maar oké XD

Ook leuk is altijd als kleine babytjes mij zien moeten ze lachen :grinning:

Ik word eigenlijk ook wel blij van dit topic, als ik dit soort dingen lees krijg ik automatisch een smile op mn gezicht :slightly_smiling_face:

Bij mij toen ik met mijn klas bij het Archeon was.
Er was daar zo’n rivier waar je kon kanoën en wij warn heel erg melig:
we renden met zijn allen hand in hand erin.
Echt zo’n leuk momentje ^^

ik lag heel boos op bed, en toen begon de buurvrouw te ‘zingen’ (lees : het laatste woord van de zin gillen). Om de een of andere reden was ik daar meteen een stuk vrolijker door xD