Geluk zit in kleine dingen, dus post hier die leuke dingetjes die je hebt meegemaakt en van genoten, zodat je ze nooooooit meer vergeet
Mijn geluksmomentje van vandaag was met een klein jongetje (stel je voor; 2/3jaar, blonde krulletjes en grote blauwe ogen) die ik verder helemaal niet ken…
We waren een weekendje op Texel en zaten in de auto op de boot naar Den Helder te wachten. Bij de auto naast ons hoorde een jong stel met dat peutertje. Het probleem was dat hij terug in het kinderzitje in de auto moest. Blijkbaar was het een groot probleem want dat jochie was helemaal in tranen. Toen hij eindelijk daarin zat begon hij om zich heen te kijken en kijkt mij verlegen aan. Ik zwaai en hij begint voorzichtig te lachen.
Daarna konden we de boot op en zag ik hem dus een tijdje niet meer. Totdat ik hem later, op de schouder van zijn vader, alweer huilend zie. Hij kijkt mij weer een beetje bang aan, maar ik zwaai en hij begint breed te lachen en zwaait enthousiast terug. Zo schattig
Ok, eigenlijk klinkt het nu lang niet zo leuk, maar toch; Vertel hier jouw, leuke, lieve, bijzondere (enz.) momentjes.