Fijne foundation

Ik wil heel graag foundation gaan gebruiken, maar er zijn er zoveel! Misschien weten jullie een fijn merk? Ik zou graag een foundation willen hebben die je niet teveel ziet zitten maar wel dekkend is…
Alvast heel erg Bedankt!

Xx

Hier, lees dit eens :grinning: BB Cream: http://mens-en-gezondheid…-voor-de-lichte-huid.html

In je vorige topic vroeg dat na een paar reacties ook, dus je hoeft niet per se een nieuw topic aan te maken hoor (:

fuuuuuuuuuuuuu kijk eens bij google+girlscene foundations
er zijn hier al honderden topics over :pensive:" en btw een foundation is voor iedereen anders omdat iedereen een andere huid heeft, dus.

Dat verschilt heel erg per persoon omdat niemand precies dezelfde huid heeft (gevoelig/droog/vettig/normaal) en sommigen reageren er anders op (allergieën).

ze is nieuw. je kunt best wat vriendelijker reageren #Anneliess

het licht eraan wat voor een huis je precies hebt. maar je zou eens naar de etos of kruidvat kunnen gaan. ik denk dat je als eerst het beste iets van catrice, miss sporty of essence kunt gebruiken.

Als je een flink budget ervoor hebt dan zou ik zelf Clinique aanraden.
Ik gebruik altijd de ‘Perfectly Real’ foundation in de lichtste kleur. Deze kost alleen wel 27,45.

Verder vind ik ook die foundation van L’Oréal in dat glazen flesje heel erg fijn. Deze is wat minder duur (tussen de 10 en 15 euro geloof ik).

Misschien helpt dit iets. :slightly_smiling_face:

sorry dat ik nieuwe topic heb aangemaakt maar weet nog niet precies hoe alles werkt ben nieuw snap je?

Ik gebruik de Catrice infinite matte foundation, ik vind deze echt super. Ik heb verschillende foundations gebruikt, maar deze vind ik toch het fijnst. Hij is ook nog eens budgetproof!

Ik gebruik een foundation van Clinique (atm trouwens niet, probeer zo min mogelijk te gebruiken, zeker in de zomer). Die is duur, maar ik heb een moeilijke huidskleur (deels Aziatisch dus vreemde ondertoon), en het verschil tussen mijn gezicht in de zomer en mijn gezicht in de winter is heel groot.

Moraal van dit verhaal: Het gaat niet alleen om of een foundation “fijn” is, maar of je de goede kleur hebt. Als je dat niet hebt is het sowieso al lelijk.

Ik gebruik geen foundation want ze hebben mijn huidskleur niet.