nou de titel zegt het al,
weet iemand een fijne maar niet al te dure laptop?
en het liefst ook met een ingebouwde webcam, maar dat hoeft niet per se.
en geen minilaptop!
Ik zoek inderdaad ook een goedkope laptop, maar die zijn meestal niet zo mooi. Haha. Ik ga denk ik de Sony Vaio kopen, maar die is wel 650 euro.
Wat is ongeveer je budget?
Ik heb zelf een HP Pavilion. Ik vind hem echt handig en een goed laptop
koop een netbook, zo’n kleine laptop.
Ik heb die nu al een half jaar, de Samsung N150, heel mooi is 'ie, werkt heel fijn & heeft een webcam
280 euro
ik heb de HP Compaq Presario CQ70.
die koste toen 400volgens mij. (2009)
maar dat was in zo;n bedrijvenwinkel,
dus ik weetniet of iedereen daar zomaar een laptop kan kopenn!
Dell Inspiron 15.
ik heb hem ook, en ben er heel blij mee,
geweldig ding al zeg ik het zelf!
hij is inclusief verzendkosten 510 euro dacht ik!
Ligt eraan wat je budget is
Die heb ik ook!
Ik heb de samsung R519 met webcam en alles. Die was niet overdreven duur. Ik zou geen kleine netbook nemen want in verhouding zijn die dingen veel duurder.
^Hoezo in verhouding veel duurder…?
ik heb zelf die van mij een jaar geleden gekocht rond kerst. was echt supergoedkoop 333 euro voor 17 inch en ik ben er heel blij mee want hy is top
Die hebben mijn ouders en ik ook, maar ze worden wel snel traag, (mijn moeder heeft er helemaal geeen grote progamma’s op)
Ik heb ook een HP pavilion maar die van mij is helemaal niet traag terwijl ik nog minder dan 1GB over heb?
Nou het is kleiner en kost nog best duur kun je beter een grotere nemen voor iets meer geld dat bedoel ik. Tenzij je geen grote wil hebben natuurlijk
Ze zijn gewoon in verhouding duurder ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen xD
kost duur xd sorry
maar opzich snap ik het wel want een kleine laptop kan sommige dingen ook veel slechter aan dan grote enzoooo.
Ik heb een acer, ik weet het type niet precies maar die was iets van 400 euro.
Ik heb hem nu een jaar en hij werkt nog prima c:
Ik heb een compaq, was iets van 410 euro, goed ding.