Weet iemand een fijn oogpotlood onder de 3 euro? Die lang blijft zitten en die je kan uitschuiven. Bruin of Zwart en te koop bij Kruidvat (Geen Catrice want die hebben we daar niet) Etos en Hema
Wat je ook doet, koop er alsjeblieft geen van Essence, da’s echt troep. No matter what iedereen hier onder mij gaat zeggen.
wat bedoel je met uitschuiven? zo eentje waaraan je moet draaien?
maar de blauwe waterproof potlood van etos is heeel erg fijn en blijft goed zitten ^^
Heb ik ook gemerkt. Hij is super mooi zwart, maar binnen een uur is die er al af
@^ Ja die je kan draaien. Ja die wou ik ook proberen, dus die zet ik zoizo op mijn lijstje
Essence is inderdaad troep. Ik gebruik eentje van Kruidvat maar hij is wel 4 euro volgens mij…
Ik vind oogpotlood van de hema en de etos helemaal geweldig haha.
Oh en hij heet: Eyeliner longwear waterproof. Hij is echt goed :’).
GOSH is de beste oogpotlood die ik ooit heb gebruikt, maar die is wel wat duurder dan 3 euro
die van etos
ik had laatst een hele fijne van P2 gekocht in duitsland, maarja daar heb jij niks aan
Ik heb echt een Kut kruidvat, die verkopen ze hier ook niet. Echt heel raar. We hebben alleen Loreal, Maybelline en Essence
Goede make-up is meestal ook wat duurder.
Die van de Etos is goed. Maar toch vind ik die van de douglas het best. Ook niet echt heel duur; 7,95 volgens mij. En je doet er lang mee (: Geeft goed af, blijft goed zitten en heeft een mooie diepzwarte kleur.
euh… ik heb er een van essence, een bruine, die ik wel heel fijn vind
Ik vind die van essence ook heel fijn:p
Maar voorderest weet ik er niet echt 1 van onder de 3 euro…
gewoon de punt van het oogpotlood even warmmaken met een fohn of aansteker, dan blijftie de hele dag zitten
dat doe ik ook wel eens met mijn oogpotloodje van gosh, maar dan wordt hij heel erg “vloeibaar” en wordt het echt heel moeilijk om er een net lijntje mee te krijgen :S en als het dan mis gaat en ik wil het een beetje weghalen met wat remover wordt het gelijk een grote knoeiboel maar ik vind het potloodje van gosh zowiezo niet echt geweldig…
^, dan heb je m waarschijnlijk te warm gemaakt, je moet m niet helemaal smelten maar echt heel even warm maken
Of eerst warm maken en dan heel even wachten, werkt meestal ook nog wel (:
van etos waterproof inderdaad, en als je hem nog even warm maakt, wee tje sws zeker dat hij de hele dag blijft zitten