Fijn haar

Hoii. Ik heb dus fijn haar en als ik conditioner gebruik, dan zakt het altijd na een tijdje in en hangt het best plat om mijn hoofd. Is het erg als ik een verzorgende spray ipv conditioner gebruik?

Ik weet niet of je dit al doet, maar misschien helpt het als je de conditioner alleen in de puntjes gebruikt.

Ja, dat doe ik altijd en ik gebruik ook niet zo veel.

Ah oké. Ik zou gewoon die spray gebruiken en kijken hoe je haar daar op reageert.

Ik had het probleem dat wanneer ik conditioner gebruikte, mijn haar heel zwaar en soms nog vettig werd ook al gebruikte ik het alleen voor mijn puntjes.

Wat bij mij hielp is de volgorde van shampoo en conditioner omdraaien. Ik gebruik dus eerst conditioner bij mijn puntjes, goed uitspoelen, en dan als laatste stap shampoo. Ik heb trouwens ook fijn haar!

Ik gebruik altijd shampoo en dan conditioner. Ik heb ook heel fijn haar.
Vaak als ik de deur uitga, doe ik er nog een soort van (verzorgende)créme in bij de puntjes, die ook bij die shampoo en conditioner hoort, zodat het er wat verzorgender uit ziet.
Het is alle drie van hetzelfde merk dus vult elkaar ook goed aan :slightly_smiling_face: Is speciaal voor dun en fijn haar, wat snel breekbaar is.

Ik weet niet of je lang haar hebt maar het kan helpen om je haar wat korter te knippen. Dan lijkt het vaak dikker en krijgt het meer volume. Ik weet niet of je het uberhaupt kort wil knippen maar het is een suggestie.

Wat droogshampoo bij je haar-inzet spuiten. Lekker fris en direct meer volume. Ciao slap-haar :tipping_hand_man: