Hee,
Weet iemand van jullie een goede shampoo & conditioner voor mijn haar? Ik heb best wel fijn haar. Conditioner zorgt er bij mij wel eens voor dat het slap hangt, maar welke doet dat niet? Ik wil een conditioner die er voor zorgt dat mijn haar er mooi vol en glanzend uit ziet. Tips zijn welkom!
Ik heb zelf krullend haar en ik gebruik de hele lijn van Andrelon dus perfecte krul shampoo en perfecte krul conditionor en nog eens perfecte krul creme dat je in je haar doet als je naar buiten gaat dus ik zou een hele lijn nemen speciaal voor jouw haar! x
Ik heb zelf alles behalve fijn haar, maar ik las de tip om eerst cremespoeling te gebruiken en daarna de shampoo. Misschien kan je dat eerst proberen? Daarnaast gebruik ikzelf de nivea hairmilk (voor dik haar), erg fijn. Die hebben ze ook voor fijn haar. =)
Ik heb het haarmasker met arganolie van dr organics, te koop bij de tuinen. Mijn haar is daarna wel een stuk voller. Daar hebben ze ook een shampoo en conditioner van, die heb ik zelf nog nooit gebruikt maar Dr Organics is over het algemeen wel een goed merk.
Mijn moeder heeft ook fijn haar. Zij vindt Oil & Care van Andrélon fijn of Marrocan Argan Olie van Kruidvat eigen merk (groene flessen)
Ik gebruik de volume en care lijn van Andrelon, voor fijn haar. Ik merk dat mijn haar wel wat extra verzorging nodig heeft maar van die olie producten wordt het zo zwaar en plat. Dat is daarmee een stuk minder!