figureren

heeyj !

ik wil in de vakantie een aantal keer gaan figureren
ten eerste omdat ik het gewoon super vind om achter de schermen te kijken, dtat vind ik echt leuk !

en ten tweede: ik ben aan 't sparen en je verdiend best veel aan sommige figurantenrolletjes

ten 3e: ik wil later regisseren en dan is dit best handig =D

maar mijn probleem:

ik kan nergens figurantenrollen vinden ?
en als ik ze vindt dan zijn ze al geweest ofso.

kan iemand me helpen. het liefst zou ik me niet willen inschrijven op dit moment, maar gewoon even kijken.

oow en audities voor films or anything vindt ik ook goed.

dankjewel alvast ! xx

Heb je al op castingsites gekeken?

Een goede vriend van mij is beginnend musicalacteur (nog in opleiding) en die doet erg vaak, als onderdeel van zijn opleiding, figurantenrollen. En geloof me, meer dan 25 euro (voor een hele dag!!!) of een bioscoopbon krijgt-ie er niet voor.

www.gtst.nl

ja, maar ik kijk er ook vaak overheen xd.

maar ik heb wel gekeken ja

Misschien kun je hier eens kijken. http://www.shootingstar.nl/

isschien staat daar wat?

iknow.
maar opzich vind ik 25 euro wel oke.
als ik dit een aantal keer doe dan gaat het best snel.
en wanneer je ook maar een paar zinnetjes mag doen , verdien je best wel wat.
50/60 euro
een vriendin kwam heel toevallig een rolletje tegen , ze hoefde maar wat te hoesten en had 70 euro voor een dagje

25 euro oke? Dan heb je het dus over 's morgens 8u in de trein stappen en 's avonds rond 'n uurtje of 10 een keer thuiskomen. Weet niet hoe het bij jou zit, maar ik zou het er niet voor over hebben.
En ook kleine rolletjes heeft-ie mogen doen, waaronder in GTST, maar 70 euro heeft hij er nog nooit voor gevangen. Dus ik denk dat 't van je vriendin uitzonderlijk is…

die shooting star , daar staan geen nieuwe audities enzo op toch ?

en gtst , daar kan ik het niet vinden =$$

ja, dat iszo .

maar ik heb eerlijk gezegt liever dit dan 10 uurtjes in albert heijn werken.
komt op het zelfde neer.

en voor mij zal zo’n dag heel snel voorbij gaan aangezien ik er echt heel erg van geniet

Jawel, die van Razend!

^^ maar die zijn toch al geweest =O
die audities enzo ?

zelf sta ik ingeschreven bij een castingbureau… en af en toe krijg je dan mailtjes waar je op kan reageren als je wilt figuren…

als je er voor naar belgië wil komen, mijn schoonbroer is net afgestudeerd als regiseur en heeft soms mensen nodig? maar dat zal wel te ver zijn, ga ik van uit!

aaw, dat lijkt me echt super vet hoor !
maar jammer genoeg is dat echt te ver . ik woon namelijk in de buurt van amsterdam.
wel jammer, anders had ik dat echt wel gedaan !

Ik hoor meer verhalen van ‘‘urenlang vervelen, wachtend tot je aan de beurt bent’’, maar it’s your call.

Maar denken dat je tientallen euro’s voor zoiets krijgt, vind ik vrij naïef, denk je niet dat meer mensen met hun kop op televisie willen voor een paar seconden? Er voor series soms enorme wachtlijsten.

Sorry, ik dat had ik niet gezien. Op de voorpagina stond dat je je nog kon inschrijven, mijn fout.

^^ oh geeft niet :wink:

Heb zelf ook een paar keer figureert… maar ik kreeg er verdomd weinig voor :’)
maar soms heb je wel eens mazzel. Maar weet even niet meer hoe die site heette waar ik ze vandaan had. Ging vaak via een vriendin