Figuranten

Heeyy meiden,
ik heb gefigureerd bij programma’s en dacht misschien is het leuk er een topic over te maken.
Hebben jullie zelf ook ergens gefigureerd, en zo ja waar dan?
Misschien is het leuk ervaringen uit te wisselen.
groetjes,

Jupp, ik zat dit jaar in het programma Wat Zou Jij Doen? En heb in de zomervakantie bij Spangas gefigureerd :slightly_smiling_face:

Aaa ik heb ook bij spangas gefigureerd in de zomer haha

Ik ook bij Spangas haha. Ik vond het zowel vreselijk als superleuk tegelijk :’) En een beetje schuldig omdat ik helemaal geen fan ben van Spangas, beetje te oud misschien. Ik ging met een vriendin mee. Het figureren zelf vond ik leuk en ook om te kijken hoe het filmen allemaal precies ging. De andere figuranten vond ik vreselijk. 70% make up trutjes die elke keer als we aan het wachten waren ‘waarom duurt het zo laaaaang’ en als we bezig waren ‘ik wil zitteeeen’ ‘ik heb het koooouuud’ en iedereen was verliefd op de opnameleider (Michael ofzo?). Mylene en Rosanne warent tegelijktertijd ook aan het figureren, dat was wel leuk :slightly_smiling_face:

Omg KoosKansloos ik ook bij spangas en iedereen echt iedereen vond die gast knap lekkerding blabla, ik vond het bij spangas niet zo geweldig eten was vies veeelste druk lang wachten koud. Maar het was wel super gezellig die “stoere” gast met dat donkere haar (ja sorry ik volg dat niet joh) die was met me aan het praten (uh flirten mag je wel zeggen btw) beetje ongemakkelijk…

Ik heb gefigureerd in Afblijven :")

vorig jaar maart ofzo wilde ik ook bij spangas gaan figureren, heb toen wat mailtjes gestuurd enzo maar uiteindelijk is het niks geworden omdat het ver weg is en onder schooltijd opnames was enzo.
dan zou ik voor figureren vrij moeten krijgen en supervroeg weg moeten :’)

ik zou wel supergraag willen figureren maarja

Lijkt me tof om te doen, maar zal bijgod niet weten hoe en waar en wat.
Ik ben wel eens lid geweest van zo’n site, maar toen woonde ik zelf te ver weg of zat met school :’)

Welke sites kijken jullie eigenlijk?
Ik was van figurantengezocht.nl geloof ik. Iniedergeval Stone Hill

Ik heb ook bij Spangas gefigureerd een aantal dagen :slightly_smiling_face:

ik heb gefigureerd in een commercial en duidelijk in beeld en dat vond ik tof haha

heb verder nog bij flikken maastricht en bloedverwanten gefigureerd.Bij spangas Ja uhm mijn opnameleider was uhmm ene Robbie. Ja t eten was een minpuntje en er was ook zo vrouw die ik super irritant vond.

Krijg je daar ook voor betaald?

Ik ben één keer ervoor betaald. Toen was ik er 2 uurtjes en kreeg 35 euro. Dat gaat sneller dan bij mijn werk

Bij Spangas in ieder geval niet, en dat is echt een hele dag. Maar het is wel leuk om een keertje te doen :slightly_smiling_face: Al vond ik de “school” echt verschrikkelijk, haha

Dan zou ik eens vragen voor in de zomervakantie, heb ik ook gedaan :slightly_smiling_face:

ik heb ook zomer gedaan, jemig ja die school is op tv veel mooier en dan sta je daar en denk je wauw is dit nu zo mooi op tv

Ja hè! Ik vond het zo verschrikkelijk haha. Ik kwam ook binnen, en het was in elk lokaal zo’n rommel :hammer:

Ik kreeg een keer 200 euro, vet veel!! Maar het was dan ook niet massafiguratie

Ik heb ook gefigureerd bij SpangaS. Hele avonturen daar beleeft joh! Wauw… Hahahaha mooie tijden…

up voor mijn vraag.