Fifty Shades of Grey relatie?

Ok we hebben het allemaal wel gelezen denk ik? De verfilming van het veelbesproken boek komt
deze week uit. Ikzelf als groot fan van de reeks kan niet wachten om het te gaan bekijken.(En nee ik ben geen preutse 30+ huisvrouw) Die opmerking moest ik even plaatsen want die wordt heel veel gemaakt. Weet niet waarom je preuts moet zijn om dit boek fantastisch te vinden? Maar nu de echte vraag, wie zou ook graag een Fifty Shades of Grey relatie willen aangaan? Bedoel, wie wilt geen supersexy miljonair die voor je zorgt??? Ik las onlangs een blog over dat steeds meer vrouwen op zoek zijn naar zo’n soort relatie

Maar wie zou het daadwerkelijk doen?

Ik zou het wel doen maar dan moet ht wel precies zoals in een boek. Niet dat je je aanmeld op een site om er naar op zoek te gaan. Dan wil ik m’n Christian gewoon tegenkomen.
Maar dan moet het wel ook met het liefdesdeel erbij, ik zou never nooit een submissive kunnen/willen zijn

Ik bedank er voor. Heb het boek niet gelezen en weet er dus niet alles van, maar ik bedank er sws al voor om met een zweepje op mijn kont te worden geslagen. Daarnaast vind ik het ook wel verrekte fijn dat mijn vriend niet zo mysterieus is maar gewoon een open boek.

Lijkt mij echt heel gaaf !
Ik ben voor :upside_down_face:

Reclame is niet toegestaan, slotje.