Fietstasjes

Ik heb diabetes en als ik laag zit moet ik dextro en een koek eten nou moet ik volgend jaar veel gaan fiets en dan gaat mijn suiker omlaag, mijn ouders willen dat ik zo’n fietstasje moet kopen om daar dextro en een koek in te doen maar ik vind de meeste lelijk en het moet niet wel beetje klein zijn…
Iemand ideeën om een fietstasje ze maken??? (waterdicht is best handig :stuck_out_tongue: )

op de fiets naar school bedoel je?

Fietstasjes vind ik persoonlijk erg onhandig… Moet je `m er ook steeds afhalen als je op school bent, omdat ze daar nogal flauw kunnen doen en ze zulke dingen eraf slopen.
Ik zou zeggen: stop de koek gewoon in je tas, die je achterop je fiets hebt. Makkelijk zat en hoef je je ook niet druk te maken over een fietstasje…
Succes ermee,groetjes!

Ik vind ze lelijk, maar uh geen idee up.
edit ; kun je niet zo klein fiets tasje doen die je aan je zadel hebt hangen zeg maar? :stuck_out_tongue_winking_eye:
ook niet mooi. Maar kan je ook wat in proppen

ik denk dat ze er juist een nodig heeft voor spoed?? maar oke ik weet nog dat ik zo een zwart fiets tasje voor op je fiets op mijn stuur had… die waren te koop bij blokker… maar ik denk dat je miss in een fiets winkel kan kijken daar hebben ze wel leuke en weet niet waar je woont maar denk niet dat zoeen ding er af word gesloopt

ik woon dicht bij nijmegen.
Denk dat het gewoon het beste is dat ik hem gewoon i mijn tas douw :stuck_out_tongue: Kost geen geld en geen moeite :stuck_out_tongue: Srry ben lui :flushed:

Een fietstasje open doen en het eruit pakken, duurt toch even lang als te stoppen en je tas te openen? Of zie ik dit nou verkeerd?

als je een rugzak heb moet je stoppen ja. heb je een schoudertas kan je zelfs doorfietsen

Bij de xenos heb je een soort van metalen tassenstoeltje.
als je dat voorop je fiets doet en je zet daar je tas op ofzo.
dan kan je er ook bij.

ik had een fiets tasje zeg maar met de opening naar mij toe dan kon ik mijn mobiel er uithalen bijv als ik geen broekzakken had:P en je ziet het verkeerd want je moet helemaal stoppen je rugtas van je rug halen en dan het er uit pakken. maar als je dan een schouder tas heb dan weer niet…