Fietsen

Hey Allemaal,
ik zit in de brugklas en fiets samen met een meisje naar school.
alleen het probleem: ze fietst echt te langzaam voor me en ik moet me al een half jaar inhouden…
ik wil haar echt niet kwetsen!
what 2 do?
xx

Gewoon harder fietsen, ze moet wel volgen lijkt mij.

Vraag aan dr of ze harder wil fietsen

En als je het echt niet fijn vindt; Ga apart van elkaar naar school.

Ik zou doorfietsen, dan houdt ze vanzelf bij.
Ik ben ook een langzame fietser, maar ga automatisch met de ander mee.

hey allemaal,
bedankt voor de reacties,
ik heb al vaak gezegd: zullen we wat harder? kom je?
maar dan is het van: ik doe mn best,
maar ze heeft superveel moeite met hard fietsen en ik vind t zo zielig…
@anoniem eh 11 km in 3 kwartier
x

Heeft ze een slechte conditie misschien moet je haar enthousiast maken voor een sport.

Gewoon harder gaan fietsen. Ik fiets ook 10 kilometer elke dag naar school in 40 minuten ofzoo en bij mij fietst ze ook best sloom. Maar ik ga gewoon harder fietsen en dan gaat zij ook harder fietsen!

11 km in drie kwartier is niet langzaam.

ik fiets (als ik er zin in heb)
9 kilometer in driekwartier
dus jullie fietsen nog best wel snel :")

Ik denk eerder dat jij snel fietst en zij op een normaal tempo haha. 11 km in 3 kwartier is echt niet weinig.

heyhey,
ja haha dat kan ook ik fiets er 30 min. over.
maar alsnog is het voor mij echt rottig ):
hebben jullie trouwens ook dat je je zorgen maakt om dingen waar niemand zich zorgen over maakt?
xx

mm, iemand bij mij in de klas, ( woont in hetzelfde dorp ) fietst ook echt heel snel, die fietst 15 km in 40 minuten! Meestal als ik met hem meefiets ga ik automatisch ook wel harder fietsen.

Ik vind zelf dat 11 km in 3 kwartier niet heel sloom is, maar ik snap dat het irritant kan zijn als je liever harder gaat.

Ik denk dat je het langzaam moet opbouwen; steeds een stukje sneller. en dan word het 11 km in 40 minuten, daarna word het 11 km in 35 minuten, enzovoorts.

ik zou zelf wat sneller doorfietsen en dan volgt ze wel (bij mij teminst(

Ik zou ook gewoon iets harder doorfietsen. Niet meteen veel harder, maar zo’n klein beetje dat het niet echt opvalt, maar op den duur houdt ze je steeds makkelijker bij als je wat sneller gaat. Maar ik zou niet té snel gaan, want dan is het ook niet echt gezellig meer lijkt me.

Ik ben altijd degene die langzaam fietst :’)
En dat komt door slechte conditie en ik heb ook gewoon geen zin om harder te fietsen. Wat is het nut ervan?

Je moet toch ook nog een beetje kunnen praten? Als ze zo hard moet fietsen kan ze echt niet meer kletsen.

Het is ook best wel zielig voor dat meisje als je voor haar gaat fietsen. Dus, dat is een moeilijke situatie. Als je het echt zo vervelend vind zou ik me afvragen of je nog wel naast haar wil fietsen. Ik zit ook in de brugklas en ik fietste met een groep mee die nooit op het verkeer lette, ik vond dat eng en nu fiets ik met een meisje uit die groep die het ook vervelend vond.