Fietsen vanacht na 12 uur met vuurwerk

hee, ik ga vanacht fietsen, een uur langs straten en wijken waar dus vuurwerk afgestoken wordt. ik fiets alleen of met meerdere, maar ik vind het best eng. hebben jullie het wel eens gedaan? raden jullie het me af of niet? en hoe zorg je dat niet geraakt wordt en dat je gezien wordt?

Ligt eraan, rond 4 uur zou ik het wel doen, maar niet tegen half 1…

als je met meerdere fietst is het minder eng, ik moet namelijk vannacht ook een half uurtje lopen met een paar vriendinnen door straten met vuurwerk…

maar wij hebben bedacht dus over de autoweg te lopen, soort van hoofdweg waar geen huizen ofzo langs staan dus daar gaan we maar overheen x)

Ik moet vannacht rond 1 uur ook nog weg ja, en ik ben ook best wel bang dat mensen met vuurwerk gaan gooien ofzo xD. Maar ja, dat heb ik vorig jaar ook gedaan en toen is het ook goed gegaan, dus ik hoop maar dat dat dit jaar ook zo is =)

ik ga lopend haha

oke dankjullie(:

zelf weten, het ligt eraan in wat voor soort wijk je dat doet. ik hou er niet van, maar het kan wel. goed blijven opletten en ruim om vuurwerk heenfietsen.

Oehh, ik vind vuurwerk echt doodeng, dus ik zou nooit over straat fietsen. Maar zorg sowieso dat je licht hebt (logisch), en pas op met de capuchon van je jas. Ik zou gewoon over de stoep fietsen, want dat is minder gevaarlijk dan de straat lijkt me.
Héél goed uitkijken in ieder geval!

Ik raad het je eigenlijk af, maar dat is vooral omdat ik vuurwerk vreselijk vind.

goed opletten dan kan het wel, en ik zou niet net om 12 uur op de fiets gaan maar dat had je zelf ook al wel bedacht denk ik zomaar (:

ik doe het ook altijd
maar waar het druk is loop ik meestal gewoon, of fiets op de stoep
ligt er dus heel erg aan wat voor wijk je woont

Haha, nu je het zegt, ik ga vannacht ook rond half 1 naar een vriend van me die een kwartier fietsen verderop woont.

ik schijt hem nu al xd

Ik zou dat ook doen vanavond als ik naar me vriend ging maar ik ga nu gewoon rond 10 uur daarheen, anders durf ik niet. :grimacing:

Moet je ver fietsen? Zo niet, dan zou ik lekker gaan lopen (: Is ook leuker!

ik ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben ook een beetje bang hoor. Ik moet 20 minuten fietsen door een hoofdstraat waar veel mensen aan wonen. Sowieso ben ik niet alleen. Ik ga er niet van uit dat er vuurwerk naar me gegooid word (waarom zouden ze? + veel omstanders). op de drukke stukken met veel en/of groot vuurwerk loop ik gewoon.

Ik zou het echt niet durven… denk dat je beter kunt lopen! met je fiets aan de hand anders? en ik zou just wel over de stoep lopen, dan weet je zeker dat je zichtbaar bent

nou ja het is al een uur fietsen.

ik moet er ook doorheen om een uurtje of 1, vindt 't echt dood eng haha!
maarja komt vast wel goed (:

Ik ga om half 2 en de meeste mensen kijken wel uit als er bijv. fietsers aan komen.
maar ik zou niet om half 1 gaan nee xd.