FIETSEN MET STYL HAAR

Hey beste meisjes!

Ik zit al heel lang met een probleem met m´n haar.
Ik heb van mezelf heeeeeel erg golvend-haar en vind het bij mij niet zo mooi staan dus styl ik het regelmatig. Omdat ik weet dat style slecht is op lange termijn heb ik een dure styl tang gekocht van José erber. Die beschadigt je haar veeeeel minder, en het blijft ook veel langer. In t weekend of vrije dagen blijft mijn haar de hele dag gewoon styl en na het slapen is t iets minder styl maaar niet heel erg krullend ofzo. Maar als ik naar school fiets en echt ALLLEEN in de ochtend naar school , hoe styl me haar ook is voor dat ik wegga als ik eenmaal op school aankom zit er weer overal een slag in en zie je vaak niet eens dat ik het heb gestylt en ik heb het alleen id ochtend naar school en vraag me af hoe dit komt en wat ik hier tegen kan doen want ik heb niet het idee dat ik heel erg zweet op de fiets , weet iemand misschien hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen of met andere woorden moet voorkomen =

xx´jes elena

Rekkertje (elastiekje) in doen.

Dit, en topictitel hoeft niet in hoofdletters.

idd dit heb ik ook. niets helpt bij mij geen staart ens niets helpt…

Ja dat heb ik al geprobeert , maar dan gaat t van onder niet goed meer zitten helaas

sorrry ben voor t eerst hier weet niet wat de regels zijn enzo

ja echt heeel frustrerend

-throws bag of attention-

http://media.townhall.com/townhall/reu/ha/uploads/2014/8/6/5.jpg

Een haarklem dan?

:'D

Ik heb geen idee maar ik ga het proberen

dan zit het dubbel bij mij dus dan krijg ik weer golven

Heeft iemand misschien een idee hoe dit komt

Misschien doe je die rekker te strak rond je haren.

HAHAHA

ga eerder weg en stijl het op school klaar :’)

JEZUS HALLO ER IS EEN KAPSEL TOPIC GA HET DAAR VRAGEN

Interpuntie!? Waar ben je?

Beetje overdreven misschien? Je ziet zelf ook aan t aantal posts dat het een nieuw lid is.

http://www.techranger.org/wp-content/uploads/2014/07/searching-gif1.gif

Doe n zak over je hoofd.

Nee je kan alleen een stiekje indoen en je haar in je jas stoppen. Meer oplossingen zijn er niet.