Fietsen + Haar in model

Hee (:

Beetje rare titel sorry maar wist niet hoe ik het anders moest verwoorden.

Maar waar ik me dus altijd aan irriteer is als je op de fiets naar school gaat moet je heel vaak rekening houden met je kapsel wat je doet die dag.
Ik heb van mezelf erg steil/stijl (weet nog steeds niet hoe je dat schrijft haha$) haar en als ik dus men haar een beetje slagen of krul wil geven is dat al heel moeilijk met fietsen omdat alles er dan weer uit gaat.

Dus mijn vraag; Hoe doen jullie dat met je haar als je gaat fietsen? Hebben jullie daar last van?

xx

Ik heb er niet zo zeer last van, maar als je er slag in wil of het stijl wilt houden, zou ik er een losse vlecht in doen. Zo behoud je de slag, of je houdt het juist stijl.

Ik zou het morgen even proberen (: dankjee

als je slag wilt houden doe ik altijd een knot in. Dan krijg je ook nog meer slag, haha!! en stijl dan een vlecht in indd.

Ik doe alles op een staart en zet een pet op. Kan me niet schelen hoe ik er op de fiets uitzie, maar als ik op m’n bestemming aankom dan zit mijn haar altijd goed!

Vlecht in is een hele goede! Ik heb gister de avond/ochtend een vlecht in gehad en 's middags was mn haar echt heel mooi golvend.
Het probleem is wel als je 's avonds een vlecht in doet, dat deze er snel weer uit gaat, maar dan moet je die ochtend het even opnieuw doen.
Je kunt best met de vlecht variëren, een losse of stevige vlecht zorgen allebei voor een totaal ander resultaat

ik doe altijd in een staart

Staart + haarband + gel. = blijvend :")

^ Zo heb ik het élke dag. :relieved:

Dankjewel voor de tips , de vlecht ga ik sws proberen en vd knot ook. Staart heb ik wel eens geprobeert maar bij mij helpt het niet.
@proximityyx ; hahaha is dat gewoon je kapsel voor de dag of alleen voor op de fiets want het lijkt me als je er allemaal gel in stopt dat je je haar moeilijk weer goed krijgt