Fietsbak zwaar?

Hello !

Ik had een vraagje, ik heb sinds gisteren een fietsbak/krat voorop mn fiets (op zo’n stoeltje) maar het is heel zwaar! Ik wil weten of het bij sommige van jullie ook zo is, ik dacht eerder dat het alleen zwaar zou zijn als er iets in zou zitten…

x Sonya

Wat is je vraag nou dan?
‘Is hier iemand die de fietsbak ook zwaar vindt?’

totaal niet x) het is even wennen want hij stuurt minder scherp als je er nog nooit mee hebt gefietst, maar als je hem even hebt gaat ie goed.

ja maar ik bedoel mijn krat is heel licht (logisch want het is plastic) maar dat stoeltje eronder is net van lood ofzo… daarom fiets hij heel zwaar (en ik heb vandaag een lekke band gekregen, maar dat ligt niet daar aan denk ik)… dus ik wou @justxdreaming weten of iedereen een zware fietsstoel heeft waar de fietskrat op zit :slight_smile:

Wat een issues.

Nou sorry hoor, als ik het zwaar vind en verder niet op internet kan vinden of die dingen zwaar zijn dan kan ik het toch wel even vragen? Dan klik je toch hier gewoon niet op :slightly_smiling_face:?

hahaha sorry hoor, maar jij vindt het zwaar en daarom wil je weten of het zwaar is? wat is het probleem? als jij het zwaar vindt, dan vindt je het zwaar, en dan hoef je verder niet de mening van anderen te horen lijkt mij?

je went er vanzelf aan! straks kun je bijna niet meer fietsen zonder bak voor op haha

@bubblegum… misschien ligt het aan mijn stoeltje voorop! misschien is het wel niet normaal dat het zo zwaar is. daarom wil ik het weten.
@ toopersonal & rest - thanks :slight_smile: dan weet ik dat het normaal is.

Waarom reageren mensen als ze vinden dat ze beter iets anderes kunnen gaan doen, your own fault xD

Omdat ze vinden dat de TS ook beter wat anders had kunnen doen.

Bedoel je zo’n rekje? En dan een bak erop, ik heb alleen een rekje en in het begin is het inderdaad wennen maar na een tijdje raak je er gewend aan dus gewoon even oefenen :stuck_out_tongue:

Ojaa, right

ghehe ik heb er zelf geen maar mijn engele leraar wel die fietst er doodleuk op
mjaa die vent is helemaal naar oekraïne,slowakije,roemenië njaa ergens in die richting gefietst met zo’n ding voorop (vrijwiliig in de zomervakantie,ghehe)
zou het dus niet weten. beschouw dit maar als een UPje ! :slightly_smiling_face: