Fiets!

Ik vroeg me af welke fiets jullie hebben/aanraden! Ik ben namelijk van plan een nieuwe fiets te halen aangezien me fiets (Cortina) echt helemaal gesloopt is (versnellingen kapot, zadel kapot en glij er telkens vanaf, stuur zit los en banden gaan telkens lek) naast dat vind ik het ook totaal geen lekkere fiets om op te fietsen. Op een scooter kan ik nog een half jaar wachten maar ik vind het ook gewoon fijn om altijd een fiets achter de hand te hebben. Bedankt! :grinning:

ik heb een old dutch opoefiets, heb er eerst zelf een rekje opgezet & kreeg tijd later een mand van me vader voor voorop! best een fijne fiets alleen heb ik na 7 jaar de laatste tijd wat ketting kuren, maar ach daar is de fietsenmaker voor :stuck_out_tongue:

Ik had eerst een Batavus, superveel gedoe mee gehad, wat niet mijn eigen schuld was. Kettingkast viel er spontaan af bijvoorbeeld, zadel ging kapot, roestte snel etc.
Nu heb ik een Gazelle, ik heb hem al 4 jaar en ik heb er nog nooit iets mee gehad.

Ik heb een Gazelle, helemaal prima

Enkele maanden geleden is mijn Gazelle gestolen en nu heb ik één of andere gammele en vooral erg oude fiets, maar hij functioneert prima in Leiden.

Goed, to the point; Gazelle vind ik altijd erg fijne fietsen hebben dus die zou ik dan ook aanraden.

Ik heb al 4 jaar een Old dutch, en rijd heerlijk. Mijn moeder heeft een dure Gazelle maar de mijne rijd lichter en fijner :’)

Sowieso zou ik geen dure Batavus/Gazelle nemen omdat je nog scholier bent en binnenkort een scooter neemt,

Ik had een gazelle maar, nu een fietsfabriek fiets

Tweedehands :slightly_smiling_face:

Ik heb een fiets van de Gamma, haha! Sinds dien nooit meer een lekke band gehad (even afkloppen). Wel afgelopen tijd mankementen aan de lager gehad, maar gelukkig is mijn vader zeer handig met fietsen want dat ding blijkt nogal duur te zijn om te vernieuwen.

Dat is zo, niet aangedacht :slightly_smiling_face: