Fiets + Stijl haar.

S’ochtends stijl ik vaak mijn haar en dan is 't echt heel mooi alleen op de fiets komt er weer slag in ookal doe ik een staartje in en doe m’n staartje onder m’n jas.
Kan iemand me helpen hoe ik het stijl kan houden?
Thaaaanks c:

Toen ik je titel zag, dacht ik; doe het in een staart onder je jas, maar okee je geeft aan dat dat niet werkt haha ;’’) Mm, dan weet ik het eerlijk gezegd niet!
Okee, sorry onnuttige reactie haha. Upje dan maar!

Serum ^-^, dan wordt je haar net iets zwaarder.

En een muts! Maar dat kan alleen als het wat kouder is…

Ziet het er dan niet heel nep uit?
Ik bedoel dat het te stijl naar beneden valt.

Ja haha, maar moet ik dan heel m’n haar in proppen?
Hahahahaha.

leave in conditioner??
muts…
staart onderjas en dan sjaal eromheen?
of los haar en daar een dikke sjaal omheen?

Of je neemt een stijltang mee naar school en stijlt je haar opnieuw haha, no. Ehm, ja je kan je haar misschien vast klemmen met een brede klem, dan onder je jas doen en dan blijft het plat zegmaar.

Hey, dat van die clip is slim idee!
Dankje!

komt waarschijnlijk omdat je het sochtends doet. WAnt als je haar nog niet helemaal is afgekoeld dan vormt zich het al snel weer terug naar krullen enzo. Moet je het anders de dag van te voren savonds gaan doen ? dan minimaal half uurtje wachten en dan naar bed. dit minimaal half uur/uur wachten moet, omdat je haar (zoals ik hier boven alzei) weer veels te veel gaat krullen omdat het nog niet genoeg is afgekoeld.

oja en als je dat nog niet deed, capuchon op!

Een betere stijltang kopen? Dat hielp bij mij wel :slightly_smiling_face:

Ik had dit eerst ook altijd, (maar ik ga nu met de bus,) maar dat was het meeste helpt is gewoon een staart in doen, die onder je jas, een sjaal en een mutsje. Misschien ook nog je capuchon op? Het is wel veel maar anders lukt het gewoon écht niet. Ik heb zelf namelijk ook alles geprobeerd.

Er is trouwens ook van dat 3 Day Straight spul van John Frieda, als je je haar daar mee steilt, dan is het 's ochtends altijd nog steil. En zoniet moet je het gewoon een beetje bij steilen, en dan kun je gewoon al dat eerste doen wat hier boven staat, en dan werkt het denk ik wel hoor! Deed ik zelf namelijk altijd xD

Bij mij wil serum soms wel helpen, maar natuurlijk niet te veel.

ik zat vandaag op schoolen het klinkt misschien raar mar hun hadden ene kleine steiltang mee en gingen hun haar stylen op school want wij hebben in de hal stop contacten dus misschien als je tussen uur hebt ofzo of er in de pauze gwn een paar vriendinen om je heen gaan staan kun je het snel on opvallen stylen

Ik doe een sjaal om me hoofd (:

het helpt wel een beetje

Beter niet…

Ik heb er al een van 80 euro…
En die heeft heel veel functies.
Vindt dat een beetje zonde.

Nee haha, dat vindt ik toch een beetje raar. :’)

je haar in een schuine staart doen dan om je hele staart om de paar cm een haarelastiekje zodat het bijelkaar zit en niet gaat pluizen, dan in je jas en tada (: