Fiets overspuiten

Hai!
Ik wil mn fiets héél graag met goud overspuiten… en met roze beetje bloemetjes of stippen ofzo, dat zie ik nog wel… Heeft er iemand een idee hoe ik dat moet gaan doen? Moet ik eerst de lak van mijn fiets afschuren en dan gewoon spuiten? Mn ouders zeggen trouwens dat mijn fiets dan heel erg in waarde daalt, omdat hij dan overgespoten is… Is dat zo? En kan ik beter een oude fiets ergens kopen en die gewoon goud spuiten? Nouja, ik laat het resultaat nog wel zien, als het gelukt is! :stuck_out_tongue:
xx Girll

Als je een vrij goede fiets hebt zou ik een goedkope kopen die al half verrot is… dan hoef je ook niet eerst te schuren enzo…
het is wel handig om de delen die je niet goud enzo wilt hebben met plakband te beplakken…

Ik denk ook beter een oude fiets…en idd anders zal hy wel in waarde dalen. Ik zou zo lomp zyn om gewoon te spuiten, zonder schuren? haha.
euhm, misschien ist wel handig om tekyken of de verf bestand is tegen regen

ik zou ook een oude fiets nemen als je een dure fiets hebt ofzo… je moet de fiets eerst goed schoonmaken en daarna je fiets eerst schuren maar dat hoeft nie heel erg goed… als er een paar krasjes in staan is dat al goed… dan blijft de verf beter zitten… en daarna gewoon spuite :wink: en verf kan je gewoon op de markt kopen bij ons dan… of in een verfzaak gewoon vragen wat hun denken dat de beste verf is succes !

oeh, bedankt :grin: En ik ga vrijdag ff kijken bij t station, of ze daar een mooi fietsje verkopen ofzo :slightly_smiling_face:
xx Girll

ik heb men velgen goud gespoten =) heel vet

Oma fietsen kan je gewoon spuiten die zijn toch niks waard. Als je zo’n dure Gazelle ofzo hebt zou ik dat niet doen… Je moet wel ff schuren ja, niet alles eraf maar gewoon lichtjes zodat de verf beter pakt. Bij Doe-Het-Zelf-winkels kan je best veel kleuren kopen maar ik koop zelf altijd spuitbussen bij een hele grote autowinkel bij ons in de buurt, die hebben echt onvoorstelbaar veel kleuren en die zijn goedkoper maar wel groter!

Je kan beter een goedkoop fietsje nemen en die dan ieder jaar weer overspuiten in een kleurtje die dan hip is (wel eerst schuren.)

wat verstaan jullie onder een goedkope fiets?
20 euro of 50-100 euro?:slightly_smiling_face:

Hebben jullie foto’s van je overgespoten fiets? Wil er misschien een artikeltje over opzetten op Girlscene :grinning:

mijn omafiets was eerst knal rood. maar ik vond het teveel opvallen en vond het niet zo’n mooie kleur. en heb hem daarna gewoon zwart met goud geverfd. eerst had ik hem helemaal schoon gemaakt met amoniac( of hoe je dat ook schrijft) en daarna ben ik gewoon met een kwast en verf in de weer geweest. hij is erg mooi geworden en iedereen vraagt waar ik hem heb laten spuiten.

Ik stuur je binnenkort wel een foto van mijn fiets, ik heb hem overigens beplakt met plakfolie van de Praxis!

Mijne is niet overgespoten maar wel gecustomised =) Ik post misschien een keer een foto alleen ik denk niet dat ik er ooit aan zal denken om een foto van m’n fiets te maken xD

Onder goedkoop versta ik zo’n ding dat je ff van langs het kanaal weg plukt. :kissing:

als ik hem af heb, zet ik er wel een foto op (A)
xx Girll

heb je in de gaten dat je dan een gestolen fiets koopt? kan je er beter zelf een stelen.

oja mijn moeder heeft een keer een fiets van een junk gekocht. maar daar beginnen we nu even niet over :’)

Nee, je hebt daar zo’n fietsenstalling, en daar verkopen ze gewoon fietsen :wink:
Maar ik heb gewoon besloten om mn eigen fiets te spuiten, het maakt mij echt niet uit dat hij dan in waarde daalt ofzo :slightly_smiling_face:

CHECK MN FIETS :grin:

die gouden is dus van mij, en oranje van n vriendin

http://img146.imageshack.us/img146/7715/dsc04491gw6.jpg

http://img355.imageshack.us/img355/5730/dsc04493du1.jpg

Mijn broer heeft dit weekend mijn moeders fiets voor haar verjaardag knalroze gespoten! gewoon 2 spuitbussen gekocht (een witte onderlaag en een roze boven laag beide ¤5,50 bij de HEMA) en gewoon maar gespoten! Ziet er leuk uit hoor!

I LIKE THAT!!

Ik heb echt een saaie fiets :stuck_out_tongue: ik heb em echt al 8 jaar ofzo. maar hij is nog wel best goed.
Hij is groen en iedereen denkt dat ik de fiets van mn moeder heb geleend ofzo :stuck_out_tongue: haha maargoed :grinning:
Krijg waarschijnlijk over een klein jaartje een nieuwe fiets :grinning: