Fiets op slot en geen sleutels, help!

Mijn zusje leende mijn fiets en had het ergens gedumpt (ja… heel dom). Vandaag, een jaar later, kwam ik erachter waar het is maar we hebben de sleutels v.d. slot niet meer. Ook heb ik de winkelbon niet meer, dus kan ik de politie niet aantonen dat de fiets van mij is.

Wat te doen?

Ik heb geen idee!

je vader die fiets in zn achterbak dumpen en hem bij jullie thuis open slijpen?

Hij zit vast aan een paal *huilt*

Cirkelzaag :metal:

Waarom heb je hem niet eerder opgehaald?

& is dat ding niet al lang al verroest?

Tja cirkelzaag idd.

^Dit. En 's nachts.
Of het je zusje laten doen, het is immers haar schuld :3

Dat die fiets na zolang er nog staat en niet is meegenomen door iemand anders :expressionless:

“Vandaag, een jaar later, kwam ik erachter waar het is maar we hebben de sleutels van het slot niet meer”

Ik heb de fiets niet eerder opgehaald, omdat ik dacht dat mijn zusje hem had laten stelen. Achteraf hoorde ik dus dat dit niet het geval was. Ik ben natuurlijk heel boos geworden, want hij was best nieuw. Hij is vast weggerot door de regen maargoed. Dit is allemaal het schuld van mijn stomme 12-jarige zusje xD Argh, stom kind!

Is het de moeite waard om een cirkelzaag te gebruiken? Is dat niet heel zwaar werk?

Daarom lieve mensen : ‘‘Leen noooit je fiets uit’’

grapje, wel stom van je zusje en een jaar later, wow!
heb je vroeger ook niet toevallig een foto van je fiets gemaakt? want dan kun je dat gebruiken als bewijs tegen de politie?
weten je ouders ook niet waar de sleutel is(reserve sleutel?)

en anders, ja cirkelzaag.

of je zusje laten werken voor een nieuwe fiets :grinning:

*mijn zusje leende hem en had hem ergens gedumpt* dus dat zusje wist waar die was.

als je zusje hem ergens gedumpt had waarom had ze dan niet meteen gezegd waar die was? & heb je in die tussentijd geen nieuwe fiets?

^Ze had gelogen.

Ze loog dus en hield dat gewoon een jaar vol :C en ik heb geen foto… ik ga eens contact opnemen met de fietswinkel waar ik het kocht. Misschien geven ze een soort bewijs/notitie voor de politie ofzo? Ik ga nu met mijn moeder bespreken over mijn zusje. Ik hoop dat ze het moet betalen.

Nee, ik reiste met het openbaar vervoer :"/

Ik verbeter nooit mensen maar ik zag dat je ‘rees’ in ‘reiste’ hebt veranderd. Ik vroeg me nou af of dat me een ‘d’ of een ‘t’ is. Ik heb het op gezocht. Het is reisde met een ‘d’ Ja dat moest ik delen want ik verveelde me. :’) sorry

Nou succes met je fiets :slightly_smiling_face:

Ja, ik weet het! Ik heb altijd problemen gehad met dat woord :blush:

Volgens mij heb ik een goed plan. Wat als ik een dure slot koop, en de politie bel en zeg dat iemand een slot om mijn fiets heeft gedaan en ik niet weg kan? Dit doe ik natuurlijk alleen als het oude slot nog stabiel eruit ziet.

Edit: zie je? Ook jij hebt moeite met het werkwoord “reizen”. Nu begrijp je mij, haha!