Fiets in de trein

Ik vraag me nu af he, hoe moet je een kaartje kopen voor je fiets? Je kan nu toch helemaal geen kaartjes meer kopen?

gewoon bij de automaat

Kan prima hoor, heb ik ook gedaan. Als je maar niet gaat zitten treuzelen.

Misschien ook een idee dat 1 de fietsen draagt en de ander de tassen?

2 fietsen tegelijk dragen? 1 fiets de trein en trap op krijgen is al lastig. laat staan 2.

Volgens mij heeft ieder station een lift :’)dus zo moeilijk is het allemaal niet lijkt me.
Maar idd, als je maar een weekend gaat zou ik proberen een fiets te huren.

Nee niet ieder station heeft een lift
Kan je gewoon beter allebei je eigen fiets dragen en je tas op de bagagedrager zetten.

De kaartjes kun je gewoon uit de automaat halen. Ik neem aan dat je een ovkaart hebt? Dan kun je gewoon bij ‘overige blablabla’ een dagkaart fiets aanklikken en die op je ov zetten

Nja weet niet hoeveel tassen ze heeft natuurlijk. Als het gewoon een weekend tas is kan die gewoon achterop.

Niet ieder station, maar de grote stations wel.

Onze stations niet en we hebben wel grote trappen. Ik mis de logica ook hoor, heb ook al eens een vrouwtje met drie kinderen waarvan een in een kinderwagen het hele station doorgeholpen omdat er dus alleen maar trappen en geen liften zijn :hammer: Zo vreselijk onhandig…

Maar goed, je mag sws alleen je fiets meenemen buiten de spits en je moet een kaartje kopen :slightly_smiling_face: