fh

,

Ik denk niet dat je iets zal kunnen vinden want je mag pas vanaf je 18e drinken in Spanje, en met een organisatie wordt daar goed op gelet.

L’Estartit (Spanje) en (Playa del Inglés) Gran Canaria zijn beide niet zo massaal maar je kunt er wel erg leuk stappen en op vakantie :slightly_smiling_face: Ik ben toen ik 15 was naar L’Estartit geweest, met Vinea, wel een kamp dus maar absoluut niet kinderachtig. Toen ik 17 was ben ik naar Gran Canaria geweest, met Beachmasters. Dan zit je niet met een groep maar heb je wel iemand waar je naar toe kunt mocht je een probleem hebben en kun je meedoen met georganiseerde activiteiten zoals kroegentochten, waterskiën, poolparty’s etc.

Gran Canaria is inderdaad een leuke aanraden. Ook het eiland is heel mooi, maar ook leuke cafes en discotheken. Net als Tenerife. Hier zit een soort ‘mini strip’ net als in Llorett. Hier mogen jullie inderdaad dan niet drinken.

Zou je niet bij een gebied in de buurt van Lloret kunnen gaan zitten? Zoals Blanes of Calella?

Ook Mallorca is wel een leuke aanrader! Zou dan NIET in El Arenal gaan zitten (dit is echt een vreselijk plaatsje, zo smerig en vervallen. Hier lopen alleen maar jongeren) maar bijvoorbeeld in een betere wijk van Palma of Cala d’Or!

thanks voor de tips!! ik snap ook wel dat we van “de organisatie” niet mogen drinken, maar dat kunnen we heel goed zelf regelen

Weg

Malta?

Blanes gaan altijd wel veel 16-jarigen heen geloof ik

BP weg slotje