ff vraagje over de free-record shop

hey, ik heb een klein vraagje, wist niet waar het hoort dus deed het maar hier.
maar morgen ga ik naar de stad en ik bedacht net dat daar een free-record shop zit. ik wil graag een cd kopen en die staat wel op de site maar weten jullie of die dan ook in de winkel ligt? het is namelijk niet van een heel bekende zanger (in nederland is hij nog niet echt bekend, in de uk wel)
alvast bedankt! xx :flushed:

Als hij niet uitverkocht is wel ja. Nu ben ik heel benieuwd wie het is. :’)

Geen idee en over wie gaat dit?
Toevallig Conor Maynard?

Trouwens je kan toch via de site bestellen en dan van de winkel ophalen?

in ieder geval bedankt, ik ga gewoon en dan maar hopen dat hij er is. het is trouwens het nieuwe album "right place right time"van olly murs.
en als hij er niet is bestel ik hem gewoon :slightly_smiling_face:

Ik denk het wel, Olly Murs is best bekend hoor

Olly Murs is inderdaad heel bekend eigenlijk, weet wel bijna zeker dat frs die heeft haha

Ik vind dat Free record Shop de laatste jaren niet veel meer in de winkel heeft. De collectie was altijd veel en veel groter.

Idd

blij om te horen dat jullie hem ook kennen, van mijn school ben ik namelijk de enige die hem kent. maarja, ik woon dan ook niet in de stad…
dus nu maar hopen dat de frs hem heeft! haha maarja je hebt nooit de hele zekerheid…

Dance with me tonight is echt té vrolijk, haha :slightly_smiling_face:

Hij is best bekend in Nederland :slightly_smiling_face:

Ja dance with me tonight is een van mijn favo liedjes!

Ik aanbid jou, echt níémand die ik ken kent Olly en ik ben echt zón fan van hem haha.

Bij mij in de frs hadden ze hem in overvloed.

IK GA NAAR OLLYYYY!

sorry, dat moest even in capslock.
ik denk ook wel dat ze 'm hebben hoor, hij wordt steeds bekender hier! (:

HUH WANNEER WAAR?!?!?

Omg!!! Waar en wanneer!!! Ik ben nu echt zo jaloers op jou he?! Ik dacht dat hij alleen in engeland tourt.

Naar de winkel gaan, vragen of ze die hebben… Hebben ze die niet, dan kunnen ze die vast voor je bestellen en kun je hem later kopen in de winkel.
Of je besteld 'm gewoon via de website.

Je kunt het altijd nog in de winkel vragen

Same here! Haha, ik ben de enige die hem kent. Als ik zijn naam zeg kijken ze als dodo’s zegmaar. XD
Alleen sommige kennen hem nog van de xfactor