ff jullie hulp nodig

Ik erger me aan zo’n wijf dat heeft gezegd dat aangerand zou zijn door haar ex, nu mijn vriend, Gisteren op msn was ze er en ik zat erbij( ze wist niet dat erbij was) en heeft ze gezegd dat het niet waar is.

Ik ben echt WOEDEND want ik ben dus wél aangerand vroeger er wordt er heel woedend om als mensen om zoiets liegen.

Ik zit hier dus echt heel erg me, en mn vriend wordt denk ik ook gek zo.
Ik zit er helemaal doorheen en weet niet wat ik moet doen. Alles komt naar boven

Wat een ongelooflijke rotstreek.
Wees lekker boos en gooi het eruit, klaag tegen je vriend, schop tegen en bal, scheld er op los of wat dan ook om het te uiten. Onderdrukken heeft geen zin, dan wordt het alleen maar erger. Laat de emoties er zijn er probeer het te verwerken.

Ik kende haar niet maar hij vertelde het me en door mn eigen verleden wordt het me te veel.

Ja daar doelde ik ook eigenlijk meer op, als zoiets heftigs met je is gebeurt dan roept het helaas van die heftige emoties op. En dat kan op momenten ontzettend kut zijn, maar al die emoties moeten er zijn om het te kunnen verwerken, dus verzet je er niet tegen en laat de emoties toe, vindt een manier om het te uiten.

ja idd liever niet tegen hem maar sporten enzo

omg wat erg! dat mensen over zoiets gaan liegen!

Ik heb een vriendin die vreemd ging en vervolgens tegen haar vriend/vriendinnen heeft gezegd dat hij haar verkracht heeft. Ik was ZO boos. Ze kwam met allerlei slappe smoesjes aan dat ze zo in de war was.

Ondertussen weet ze niet dat het mij wel echt is overkomen. Eveneens als mijn vriend die misbruikt is.

Wat een lage mensen, ik word er echt onpasselijk van/

ten eerste: dat kan je natuurlijk niet maken, maar weet je daar kan jij niets aan doen. En je kan je er dan wel ongelofelijk veel druk om maken, en er depressief van worden. Maar dat is zij gewoon niet waard. Ga verder met je leven, en laat het achter je, klinkt hard, maar werkt het best.

Wat een BITCH. Ik word ook kwaad van zulke mensen.
Ik zou haar face-to-face eens goed de waarheid zeggen, maar ik weet niet of dat wel zo’n goed idee is…

@ peppermint hoe ga jij ermee om ? Aangezien jij er ook me te maken heb gehad.

@ BP ja je hebt gelijk het zal toch niks opleveren en aangezien zij dan ook gelijk het van mij komt te weten is het niet echt slim, ik moet denken dat ik wel beter ben dan haar en er boven staan.

Oh ik heb helaas ook zoiets gehad, ik was met mijn ex al samen en zijn vorige vriendin begon helemaal op msn te huilen dat ze was aangerand door Turkse jongens. Helaas wist ze niet dat ik ook op dat feestje was en dat ik dus wist dat er geen bal van waar was (: Ze wou met hem afspreken om hem terug te krijgen gaf ze achteraf toe.

Ik snap heeeel goed dat je boos bent hoor maar probeer om je er niks van aan te trekken. Dat is zo een soort mensen dat ALLES doet om aandacht te krijgen helaas. En ik snap VintageROCKS als ze zegt dat je het haar face-to-face moet zeggen maar dat gaat niks opleveren. Als je haar ermee confronteert verzint ze misschien weer iets nieuws. Probeer het van je af te zetten, zulke mensen zijn je woede niet eens waard (:

Jij hebt gelijk ShakexITxUP Ze kon het waarschijnlijk niet verkroppen dat het uit is.
IK kwam haar vandaag tegen (werk waar ze ook zit) en ging wel goed. Ik kan haar ook niet echt confronteren dan wordt het een chaos. Ik snap echt niet dat sommige mensen om zulke dingen liegen om hun ex terug te krijgen. Als ze erachter komen dan duwen je hun veeeel verder van je af.

Wat een rotstreek!
Het enige wat ze wil is aandacht!
Als ik in zo’n situatie zat, zou ik haar op school (als je op dezelfde school zit natuurlijk) of als je haar nog eens ziet, haar goed je gedacht zeggen. Dat kan ook opluchten. Vertel haar ook dat jij het écht hebt voorgehad en dat het je gekwetst heeft en herinneringen heeft doen ophalen.
Zo iets doe je gewoon niet!
Veel sterkte hé xx

Ik zou haar helemaal uitschelden en zeggen dat ze er echt niet over kan liegen enzo! Ik zou ook zeggen dat het ‘sommige mensen’ kan raken om daarover te liegen. En dat ze waarschijnlijk gewoon super jaloers is.

Ook zo ik het voor de rest negeren. En het gewoon vergeten. Ze loog er over dat is dom. Maar je kan het verder niet veranderen.

Ja ze weet volgens mij niet dat het aan is maaja haar probleem

wat een… kudwijf (sorry)
wie liegt er nou over zoiets.
misschien heeft ze wel borderline, iemand die ik ken heeft ooit gelogen dat ze verkracht is.

Ik heb het laten gaan, ik wilde niet dat zij het van mij of van mijn vriend wist. Ik heb alleen gezegd dat ik het lager dan laag vond en dat je zoiets echt niet kunt maken tegenover alle betrokkenen en slachtoffers van sexueel misbruik. Nog steeds slappe smoesjes. Jammer dan

Het enige wat je voor je vriend kan doen is het tegen de rest ontkennen. Als het echt was gebeurd had ze immers aangifte gedaan, niet toch? Doe er naar de buitenwereld luchtig over, maar praat er wel over met je vriend.
Weet hij wat er met je gebeurd is? Want dan kan je dit verwerken door er met hem over te praten, even helemaal je hart luchtig, misschien alles er gewoon uitjanken en dan bedenken dat jij zoveel beter bent dan zij.

Hij weet het inmiddels wel, heb het hem verteld. Ja ik denk eerlijk gezegd dat ook weinig mensen het weten, dus daarom zou het nog vreemder zijn als mensen het ineens zouden weten