Ff hulp nodig!

Hee!

En paar maanden geleden heb ik een jongen leren kennen via internet en het klikt wel. We zouden elkaar graag eens in het echt zien maar we wonen veel te ver uit elkaar. We mogen beiden nog niet alleen de trein of bus nemen dus dat kunnen we ook niet. Aan m’n moeder vragen is ook geen optie want die zegt dat het gevaarlijk is. Please geen reacties over dat het idd gevaarlijk is want we spreken sowieso op een erg drukke plaats af!

Alvast bedankt!

Ik denk dat er dan niets anders opzit om het aan je moeder te vertellen. En anders zou ik het gewoon zo laten …

Eh, als jullie niet alleen de trein of bus mogen nemen, hoe willen jullie elkaar dan ontmoeten? Door te teleporteren ofzo?

Waarom mogen jullie niet met de trein of de bus?
En zoals ICExCOLD zegt zit er eigenlijk niets anders op dan het aan je moeder te vertellen. Misschien wil ze wel mee, dan ziet ze hem ook en weet ze of hij te vertrouwen is of niet.

Dat was eigenlijk mijn vroeg aan jullie…

hoe oud ben je?..

Hoe groot is het leeftijdsverschil?
Heb je hem al gezien op de webcam?
Zou je op fietsafstand voor beiden af kunnen spreken?
Weg laten brengen door iemand die een auto heeft?
Zeggen dat je naar een vriendin gaat die ver weg woont?

Hahaha ik dacht precies hetzelfde :’)

We verschillen 1 jaar…

Ja, en als het dan wel een vette mongool blijkt te zijn weet niemand waar ze is…

o 12…
Ik denk dat je het gewoon niet moet doen op die leeftijd.
dus ik ga ook gen suggesties geven …

12? Wacht gewoon af. Je bent daar denk ik iets te jong voor.

hehe true…

Spreek af bij jou thuis!

Eigenlijk ben ik 14 maar oké dan!

Zelfs 14 vind ik te jong om iemand van internet te ontmoeten :’)

Heb je hem al gezien op de webcam of zo?

haha net op je profiel stond 12

Het ligt er helemaal aan hoe die jongen is en doet… Het is alleen moeilijk in te schatten, ik zou zeggen eerst veel bellen/cammen (voor zekerheid ) (:

epic fail van de TS